December 7, 2003
Fick chansen att hänga med pappa upp till Umeå imorron. Han ska dit på nån matmässa och då har jag möjlighet att gå runt och kolla i affärer och shoppa lite kanske :P. Men jag har aldrig varit i Umeå förut, så finns det nån här som bor eller har varit Umeå som kan tipsa om bra affärer, kanske kläder, dataprylar, musikaffär mm?
March 20, 2003
http://gulasidorna.eniro.se/qu.....;advanced=
Happy hunting
October 18, 2004
Måste försvara hemstaden ju! Här kommer allt roligt jag kmr på:
Frasses ( jäytte kul men deras stora strips meny med gratis påfyllning på en halvlitersläsk är rätt god)
spiXel, om du är datornörd, deras lag kanske spelar just då så du får se dom;):P
Ojdå, kom inte på mer än 2 halvdana punkter.
Suuck, varför flytta man till denna håla...
Annars kommer ju nordens största datavaruhus hit ibörjan av december har jag hört.. med 30 % öppningsrea!!!
Payroouz wrote: Fick chansen att hänga med pappa upp till Umeå imorron. Han ska dit på nån matmässa och då har jag möjlighet att gå runt och kolla i affärer och shoppa lite kanske :P. Men jag har aldrig varit i Umeå förut, så finns det nån här som bor eller har varit Umeå som kan tipsa om bra affärer, kanske kläder, dataprylar, musikaffär mm?
Lär väl finnas nån Sibylla korvmoj iaf..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 17, 2002
Mean Machine wrote: ColiC! Visa dig! Vad finns det att göra i Umeå?
Absolut ingenting, finns inget som helst uteliv i denna stad. Har hört att det ska ha importerats en massa ryssluder hit, har du några kronor över kan du ju testa ett sånt.
Nej fy fan för Umeå, då jag flyttar kommer inget ovan för Uppsala på tal. Fuck norrland.
EDIT: Ang resturanger så finns det inga uteserveringar, det får bli nån korvmoj...
Jag håller med Oxiswoofer.
2 Guest(s)