May 10, 2002
jo wrote: [quote=skinner]Bara IBM som har sin röda styrpinne va? Har själc en Acer vilket saknar sådan men min farsas IBM:s styrpinne är enligt min mening bättre.
Dell har både pinne och platta...
//jo
En sk Hermafrodit-dator.
Fast jag har hört att dom vill bli kallade intersexuella datorer.
May 9, 2001
Jag tycker båda är rätt värdelösa men jag valde musplattan.
Själv kopplar jag in en USB-ansluten trådlös mus till min bärbara och stänger av plattan.
Finns en knapp ovanför plattan som man kan stänga av den med.
Rätt bra när man skriver. Lätt att komma åt plattan med handen annars.
January 28, 2003
dreamweaver wrote: Styrpinnen är guld när man skriver löpande text och bara behöver göra någon snabb grej med musen, så man slipper lyfta handen. Annars vid vanlig "musnavigering" är jag klart snabbare med plattan. 🙂
Som CoLiC sa, pinnen kallas ju klitoris, så det är förståligt att du inte är van vid den och att det känns avigt att "använda" den längre stunder... 😉
May 1, 2005
MrWeizel wrote: [quote=dreamweaver]Styrpinnen är guld när man skriver löpande text och bara behöver göra någon snabb grej med musen, så man slipper lyfta handen. Annars vid vanlig "musnavigering" är jag klart snabbare med plattan. 🙂
Som CoLiC sa, pinnen kallas ju klitoris, så det är förståligt att du inte är van vid den och att det känns avigt att "använda" den längre stunder... 😉
Med fingret ja, men det är där tungan kommer in i bilden! =P (|) :bgrin:
Att tungan kan användas är något du så småningom kommer lära dig. Men du måste först klara kapitlet "Hur man tillfredsställer en Barbara" innan du kan gå vidare i kunskapsutvecklingen. 😛
July 18, 2003
Touchpaden helt klart, har ställt in så jag bara scrollar med min "muspinne" smidigt som fan när man läser större dokument.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
1 Guest(s)