Brukar få dille på såna där Crabfish-sticks emellanåt..
Annars är det väl kaffe man kört fast sej på, men det är kanske inte att betrakta som mat, snarare livselixir.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 9, 2004
NauSea wrote: Jag äter inte. Nej, typ inte.
Äter jag så ska det vara klementiner (just nu en enorm klementinfetisch).. Annars, pannkakor.. Gooott. Ipren är också gott. Men det får man inte äta.. Men det är gott..
:cy: :cy: :cy:
Ipren gott???
Shit alltså det har jag aldrig hört förut.
OnT: Lingongrova med ett glas apelsinjuice 😀
November 23, 2001
Hamburgare+bröd och Tacos!
När jag vill vara fin gör jag Pasta m. Pastasås (kyckling, tonfisk etc.)
Jag tror jag äter Tacos/Hamburgare lite för ofta (1-3ggr/vecka). Annars blir det många Skogaholmslimpor med Jahti-korv. Yoggi yoghurt och kräm brukar också slinka ner ofta.
January 14, 2002
Extatic wrote: [quote=Quarzi]Pasta och bacon äts det ganska mycket av.
Åt det idag faktiskt, gött som fan va det. 🙂
Älskar det, sen är det billigt också 😛 2kg skitgoda makaroner = 4kr och 1kg bacon = 6kr 😛
Sen ska det vara knaprig välstekt bacon. Fan, nu blev jag hungrig 😛
Arny wrote: [quote=Quarzi]1kg bacon = 6kr 😛
Egenproducerat? Annars vill jag också handla bacon där du handlar.
Jadu, det var extremt billigt vill jag mena..
Skulle lätt köpa ett rejält lass för det priset..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 13, 2005
_väldigt_ mycket skinkmackor och Aladdin & paradis chocklad askar på vintrarna. Vanligtvis så dricker jag mjölk / cola / äppeljuice i halvårsperioder. Atm är det mjölk, lär nog gå över till äppeljuice vid april. Äter nästan ingen frukost om jag inte har lyckats skaffa fram färskt bröd eller dylikt. Som middag äterr jag vanlig svensk husmanskost. på Lördag & söndag kvällarna så brukar det slinka ner lite hembakad pizza / räkmackor eller dylikt.
January 14, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Arny][quote=Quarzi]1kg bacon = 6kr 😛
Egenproducerat? Annars vill jag också handla bacon där du handlar.
Jadu, det var extremt billigt vill jag mena..
Skulle lätt köpa ett rejält lass för det priset..
Vet inte säkert (morsan som handlar, kan fråga om jag kommer ihåg) men det är från nån liten livsbutik här i närheten.
Det är inte scan eller nått sånt utan typ "noname" bacon 😛
Edit: var uppe och kollade nu iaf vad det var för bacon, "skanekott" hette märket tydligen, och kostade 10kr kg
3 Guest(s)