July 22, 2003
Nära till min flickvän 😀
Sen är det kul att ha nära till Sveriges högsta platåberg (Halleberg och Hunneberg). Väldigt fint att ta sig en cykeltur upp och titta på utsikten. Sen är det nära till Vänern för att bada 😀
Sen att man bor 100m från "Centrum" är väl inte heller helt fel 🙂
May 19, 2003
tsek wrote: [quote=Farbror][quote=snyde]Fin natur och så är det inte en massa invandrare i kommunen
Huh? Och du har nått emot "invandrare".... :arg:
dom som inte sköter sig kan skickas hem igen... men det finns väldigt mycket trevliga invandrare också och dom kan stanna 🙂
muhamed är jätte snäll tills han snor din plånbok. har aldrig träffat en trevlig invandrare men det finns säkert
January 5, 2002
Farbror wrote: [quote=snyde]Fin natur och så är det inte en massa invandrare i kommunen
Nej, absolut inte :roll:.
Jag ogillar inte invandrare överdrivet mycket just för att de är invandrare, men det är otrevligare stämning i Rinkeby än i Tyresö.
March 21, 2003
snyde wrote: [quote=Farbror][quote=snyde]Fin natur och så är det inte en massa invandrare i kommunen
Jag ogillar inte invandrare överdrivet mycket just för att de är invandrare, men det är otrevligare stämning i Rinkeby än i Tyresö.
Kan stämma....Invandrare->ofta flyktingar->inte mkt pengar->fattidom->Krimminalitet->otrevligt så jag fattar....
September 8, 2003
Farbror wrote: [quote=snyde][quote=Farbror][quote=snyde]Fin natur och så är det inte en massa invandrare i kommunen
Kan stämma....Invandrare->ofta flyktingar->inte mkt pengar->fattidom->Krimminalitet->otrevligt så jag fattar....
Hörni måste man ens förklara? det är ju uppenbart och bevisat att för mycket invandrare sänker stämningen.. hade det vart packat här skulle jag t.e.x . inte våga vara ute sent eller så.. och säg nu inte att jag har fel utan titta på förorter jag snackar om som rinkeby, fittja, vårby, hässelby, husby osv osv.. "fina" exempel på för mycket invandrare.. skulle aldrig sätta en fot där nattetid.
October 25, 2003
tsek wrote: [quote=Farbror][quote=snyde]Fin natur och så är det inte en massa invandrare i kommunen
dom som inte sköter sig kan skickas hem igen... men det finns väldigt mycket trevliga invandrare också och dom kan stanna 🙂
WORD!
January 7, 2004
June 28, 2001
2 av dom lokala pizzeriorna gör så underbart bra kebab, det är ett väldigt bra skäl för att bo kvar här.
sen finns det Väldigt fina tjejer här, fast jag känner alldeles för få av dom, och dom flesta i min ålder har börjat flytta härifrån.
annars så diggar jag inte partille alls, allting är för utspritt och vårat Centrum är fan helt öde kl2 på en lördag.
lyckligtvis ska dom börja bygga ett Megastort centrum här som kommer att dra hit bra mkt folk, och kriminalitet.
det värsta vi har här är en bunt ungar från bergsjön som snor cycklar och mopeder.
många gånger har jag gått från centrum kl 4 på natten och inte ens sett röken av en mäniska, och det är säkert 3km genom bostadsområden och centrum, teoretiskt sett så borde jag ha stött på nån mäniska.
July 13, 2002
Mind wrote:
många gånger har jag gått från centrum kl 4 på natten och inte ens sett röken av en mäniska, och det är säkert 3km genom bostadsområden och centrum, teoretiskt sett så borde jag ha stött på nån mäniska.
Har jag gjort i sthlm flera ggr... man kanske ser en taxi eller två men annars brukar det vara få personer på gatorna vid 04:00m så tills vida man inte går i närheten de ställen som stänger senast. Och när jag säger sthlm menar jag innestan, typ 400m fågelvägen från sergelstorg... Fast det är klart, drar man förbi stureplan brukar det ju oftast finnas folk 😀
3 Guest(s)