October 22, 2002
Starscream wrote: Svarar på frågor, frågar nästan aldrig för jag får nästan aldrig svar..
Då kanske du har så hightech frågor som ingen kan svara på 😀
Själv så hör jag till den digra skaran som mestadels hänger i Allmänt och kollar ibland in lite annat. Om man behöver veta något så har till 99% någon annan haft frågan man tänkt ställa så då använder jag sökfunktionen.
June 28, 2001
helt ootroligt, ennu en ny omrustning av kiezo men denna gången så fans det ett svar som passade bra.
Hänger och är social i "Allmänt"! (Omtyckt eller inte spelar ingen roll.)
älskad och hatad av många =)
när jag tröttnar på allmänt så brukar jag skumma igenom mjukvarudelarna på forumet och se om jag kan svaren till folks funderingar.
hårdvaran har jag nästan tröttnat på, nu är det ju bara bling bling flash som gäller.
Jag tycker att NH borde muta en softwarewiz som kan hjälpa till lite i operativ och mjukvarudelarna, ibland så kommer det ju faktiskt avancerade frågor som ingen har svar på.
February 1, 2002
fisken wrote: [quote=Starscream]Svarar på frågor, frågar nästan aldrig för jag får nästan aldrig svar..
njaee, jag brukar alltid få reda på mina svar via google och när det är något extremt klurigt så frågar jag t.ex här .. men ibland kan man få en bra gissning till svar iaf 🙂
Men det är inte så konstigt, stöter man på nåt som inte står på google så måste det vara någon som varit med om det också som dessutom ska läsa min tråd.
June 28, 2001
Starscream wrote: [quote=fisken][quote=Starscream]Svarar på frågor, frågar nästan aldrig för jag får nästan aldrig svar..
njaee, jag brukar alltid få reda på mina svar via google och när det är något extremt klurigt så frågar jag t.ex här .. men ibland kan man få en bra gissning till svar iaf 🙂
Men det är inte så konstigt, stöter man på nåt som inte står på google så måste det vara någon som varit med om det också som dessutom ska läsa min tråd.
en gång så googlade jag på något riktigt befängt och vad tror ni jag hittar då ?
jo googel länkade till min signatur 😮
ska se om jag kan lista ut vad jag sökte på.
April 11, 2003
Själv så kollar jag på NH ett flertal ggr per dag men kollar bara på dom trådar som finns på förstasidan. Alltså dom senaste i forumet.
Händer dock att jag tittar in i en speciell del av forumt också. Som K&S kollar jag på lite då och då bara för kul.
Sen så kollar jag självklart på Resensioner o dyligt, dom som ligger på förstasidan.
Inte som alla andra gissar jag på. 🙂
1 Guest(s)