May 10, 2002
Det är ju höst nu och alltid intressanta grejer som händer såhär års!
Spännande skolstarter för en del andra jobbar på som alltid och en liten men munter bunt sitter hemma vid NH dygnet runt och är allmänt arbetslös bara.
Själv är det första året för mig att inte ha något helt klart, alltid bara varit skola men nu är det ju inte så längre. Jag ska då läsa några kurser hemma och ha några timmar i veckan(musik) på skolan sen praktiserar jag deltid förhoppningsvis. Och så kanske man tar fler kurser i vår också beroende på hur hårt man klarar av att plugga hemma. Men den dagen den sorgen.
Vad ska ni pyssla med den närmaste tiden här framöver?
November 27, 2003
Nästa vecka börjar idiotplugg inför en tenta den 27e och sen nästa igen den 3dje. En av dom måste sitta annars vägrar CSN pengar eftersom min "labbkompis" inte skött sin del på en kurs och jag saknar betyg på labbdelen där. Lagom sur på henne just nu.
Om det skulle skita sig är det bara bita ihop och ta några månader av jobbsökande coh sedan på det igen nästa höst med något annat program. Gillar inte riktigt vad som komma skall iaf.
//Andreas
June 23, 2002
Tredje året på EL, inriktning installation.
Terminen är uppdelad på 3st lika stora terminer, fyfan första perioden blir riktigt jobbig, inge roligt schema om man kollar hur slappt jag haft innan. Andra perioden är lite bättre då jag har flera lång sovmorgonar. 😉
Sen tredje perioden blir det ut och praktisera, APU. Hoppas man kan få tjäna några slantar på det, vore så underbart. Nu har jag iofs räknat från hösten till sommaren men så kommer det se ut om jag går kvar i skolan vilket jag verkerligen siktar på. Kommer bli ett väldigt kämpigt sista år känner jag på mig, men det är bara bita ihop och kämpa!
December 5, 2001
Delph1 wrote: Nästa vecka börjar idiotplugg inför en tenta den 27e och sen nästa igen den 3dje. En av dom måste sitta annars vägrar CSN pengar eftersom min "labbkompis" inte skött sin del på en kurs och jag saknar betyg på labbdelen där. Lagom sur på henne just nu.
Om det skulle skita sig är det bara bita ihop och ta några månader av jobbsökande coh sedan på det igen nästa höst med något annat program. Gillar inte riktigt vad som komma skall iaf.//Andreas
Usch..inte kul alls sånt där.
Själv ska jag börja sista året på BTH nu.
3 Guest(s)