June 30, 2001
yazaka wrote: [quote=Pulchi]vi håller på med de nu. läser lite om word, exel, windows osv
de e den gundläggande du menar eller? den som alla läser?
jo det har jag hört att man gör. Men exakt vad gör man i word? något man redan kan eller något helt nytt och svårt?
Vi vet väl inte vad du kan...
Men i stort så är det väldigt grundläggande, eller var iaf när jag läste Datorkunskap A på gymnasiet. Officepaketet samt några enkla manövrer i windows var det som jag behövde lära mig.
October 10, 2004
Mathias wrote: [quote=yazaka][quote=Pulchi]vi håller på med de nu. läser lite om word, exel, windows osv
de e den gundläggande du menar eller? den som alla läser?
jo det har jag hört att man gör. Men exakt vad gör man i word? något man redan kan eller något helt nytt och svårt?
Vi vet väl inte vad du kan...
Men i stort så är det väldigt grundläggande, eller var iaf när jag läste Datorkunskap A på gymnasiet. Officepaketet samt några enkla manövrer i windows var det som jag behövde lära mig.
ne det är klart ni inte vet vad jag kan. Men om man tänker i det stora hela. Var det lätt om man jämnför med hur mycket ni kunde?
May 1, 2005
Tidsfördelning:
1% Göra uppgifterna
10% Rätta läraren
20% Hjälpa den snygga blonda bruden bredvid dig
69% MSN alt. mental frånvaro
Uppgifterna var väldigt lätta. Vi fick dessutom självinstruerande material så det var lite monkey-see-monkey-do, och bara göra exakt så som materialet anvisade. Allt är ju relativt, men har du någorlunda Office-vana så kommer det gå smärtfritt. 🙂
May 15, 2005
dreamweaver wrote: Tidsfördelning:
1% Göra uppgifterna
10% Rätta läraren
69% MSN alt. mental frånvaroUppgifterna var väldigt lätta. Vi fick dessutom självinstruerande material så det var lite monkey-see-monkey-do, och bara göra exakt så som materialet anvisade. Allt är ju relativt, men har du någorlunda Office-vana så kommer det gå smärtfritt. 🙂
Hur skall jag disponera de 20%? Jag har ingen blondin i min klass. Inte ens en tjej. 🙁
October 10, 2004
anser mig själv vara rätt van.. har ju fixat och trixat med datorer nu ett bra tag:) dreamweaver, tyvärr finns det inga snygga blonda i min klass.. dock snygga brunetter:D aja för väl pwna noobsen LOL. ne skämtar bara. Kanske borde lära mig koda något, så man kan sitta och koda medans man är där.
Edit: L0rden, jag vet var din brevlåda bor.:)
February 12, 2003
dreamweaver wrote: Tidsfördelning:
1% Göra uppgifterna
10% Rätta läraren
69% MSN alt. mental frånvaroUppgifterna var väldigt lätta. Vi fick dessutom självinstruerande material så det var lite monkey-see-monkey-do, och bara göra exakt så som materialet anvisade. Allt är ju relativt, men har du någorlunda Office-vana så kommer det gå smärtfritt. 🙂
Kan ju säga hur jag fördelar tiden:
1% - Rätta läraren
19% - Jävlas med den snygga tjejens kompis
20% - Vara trevlig mot den snygga tjejen
60% - Dega/bara jävlas rent allmänt
Ganska slappt är det iaf. 🙂
May 1, 2005
L0rden wrote: [quote=dreamweaver]...
Hur skall jag disponera de 20%? Jag har ingen blondin i min klass. Inte ens en tjej. 🙁
Jenny Jipeg finns alltid. :bgrin:
yazaka wrote: anser mig själv vara rätt van.. har ju fixat och trixat med datorer nu ett bra tag:) dreamweaver, tyvärr finns det inga snygga blonda i min klass.. dock snygga brunetter:D aja för väl pwna noobsen LOL. ne skämtar bara. Kanske borde lära mig koda något, så man kan sitta och koda medans man är där.
Nåt säger mig att du redan är en överkvalificerad n3rd.
2 Guest(s)