March 1, 2001
Undrar jag mig dag efter dag...sitter på jobbet å har absolut nada å göra. Hade räckt om jobbade 11-12 istället för 8-16. Så jag hänger här, å på ett gäng andra datorsidor å dricker cola. Va kan man göra? Kanske ska ladda ner jezzball eller liknande till datorn å bli mästare på det under sommaren....hehe.
kom me förslag!
Att det ska va så varmt oxå...skjortan fastnar ju på kroppen. urk...
/visse
September 4, 2002
Boink wrote: [quote=Beex]Vad jobbar du då?
Du kan ju alltid hitta på nått bus med chefens pappersstrimlare eller nått.
hmmm om man e chef då ?
och sitter med inget att göra ( som alltid )
e ju inte så smart att busa med min egen pappersstrimlare 🙂
Ta personalens stämplingspapper och kör ner i maskinen! 😀
Kanske inte så smart?
March 27, 2003
Vajsman wrote: Undrar jag mig dag efter dag...sitter på jobbet å har absolut nada å göra. Hade räckt om jobbade 11-12 istället för 8-16. Så jag hänger här, å på ett gäng andra datorsidor å dricker cola. Va kan man göra? Kanske ska ladda ner jezzball eller liknande till datorn å bli mästare på det under sommaren....hehe.
kom me förslag!
Att det ska va så varmt oxå...skjortan fastnar ju på kroppen. urk...
/visse
jobbar du på volvo lr??? 😀 😀 😀
September 13, 2002
skaffa ett riktigt jobb där ni inte sitter på era feta arslen å svettas enbart pågrund av att ACn inte funkar.
prova att ställa er på ett verkstadsgolv å svettas pågrundav kroppsansträngning från 07 - 16, 16 - 0018, 0018 - 0700. där ingen Ac existerar, och enbart några små ruttna fläktar kyler luften.
prova att stå i en lokal (gjorde det på mitt förra jobb) där luften e en tjock soppa av "flux", metalldamm efter slipning, svetsrök, buller osv, när det e fint väder å 26 grader ute..
när ni vaknar på morgonen å funderar på om ni har orkar gå till jobbet pga att rygge/axlarna/handlederna värker så ni knappt vet va ni heter.
jag skulle också vilja ha ett jobb där ja sitter å lökar hela dagen å funderar på vad jag ska göra, men nu har jag inte den möjligheten direkt. så jag får stå ut med halvtaskig arbetsmiljö å utsliten kropp..
SÅ KOM FAN INTE Å KLAGA PÅ ATT NI INTE HAR NGT ATT GÖRA
1 Guest(s)