July 23, 2005
Nope det gör han inte heller. Säger inte vem det är än. Då jag håller på att samla ihop lite trupper. Så vi alla kan anmäla honom till polisen. Han behöver ingen smisk räcker att han åker dit. Vilket dock inte är så troligt men man vet alldrig. Vet ju ijallafall det mesta om honom.
October 25, 2003
toker wrote: var ett program på tv 3 insider om dom som driver in pengar slå en pling till han så kommer Hells angels å hälsar på då lär han nog pynta!
observera att ha tar 50% är ni många å de är ett par 10-20k de rör sig om kanske de kan vara aktuellt
Det var väl skulder i miljonbelopp innan HA blev intressant...
May 10, 2002
exstaz wrote: Nope det gör han inte heller. Säger inte vem det är än. Då jag håller på att samla ihop lite trupper. Så vi alla kan anmäla honom till polisen. Han behöver ingen smisk räcker att han åker dit. Vilket dock inte är så troligt men man vet alldrig. Vet ju ijallafall det mesta om honom.
ok, han i kramfors vet jag folk håller på att samla ihop och lägga in en kollektiv anmälan mot också. Vad ska ni göra om det inte hjälper?
July 23, 2005
Det vet jag faktiskt inte. Men det handlar om ca 25k på en månad, men denna snubben har hålt på att blåsa folk i flera månader. Så om det rasar in ca 15-20 anmälningar på samma snubbe inom en veckas tid börjar dom nog reagera lite ijallafall. Pengarna räknar jag inte att få tillbaka alls. Skulle jag nu få dom tillbaka skulle det vara långt fram i framtiden....
December 3, 2005
tjena alla!
Jag har också blivit lurad på blocket.se
skulle ha köpt en mobil.
2 veckor senare har jag inte fått mobilen och jag har inte kunnat få tag i honhom.
jag har hans konto nummer och sånt vad ska jag göra??
jag har gort en polis anmälan. men det kommer la ta flera år innan dom tittar på dett.
March 14, 2004
SWEexiro wrote: tjena alla!
Jag har också blivit lurad på blocket.se
skulle ha köpt en mobil.
2 veckor senare har jag inte fått mobilen och jag har inte kunnat få tag i honhom.
jag har hans konto nummer och sånt vad ska jag göra??
jag har gort en polis anmälan. men det kommer la ta flera år innan dom tittar på dett.
Du kan inte göra något åt saken om du inte vill betala hundratusentals kronor till en detektivbyrå eller liknande.
November 22, 2005
Någon som såg filmen på SVT 1 igår? För er som inte såg den kan jag säga att huvudpersonen skickade 1 brev varje vecka för att kunna få ett större bibliotek till staten, efter 5 år orkade de inte med hans brev och gav honom böcker. Då började han med 2 brev /vecka istället 😀
Testa göra så till Polisen 😛
Eller finns det någon lag på att man inte för göra så? för jag tror inte polisen har nått spam skydd 😀
Det är iaf ett förslag
3 Guest(s)