August 7, 2001
Deuterium wrote: Har kompis som legat på det regementet jag ska till (P7), det var tydligen några stycken som haft med laptop. Lite dödtid lär man få där tycker man, kanske inte tar med ut den i skogen dock =P
Kan säga att den dötiden togs tillvara på ett betydligt roligare sätt än att sitta vid datorn när jag låg i lumpen. 🙂
Man garvade så man fick ont i magen varje kväll i kasern av allt som hände.
October 24, 2002
dree wrote: [quote=Deuterium]Har kompis som legat på det regementet jag ska till (P7), det var tydligen några stycken som haft med laptop. Lite dödtid lär man få där tycker man, kanske inte tar med ut den i skogen dock =P
Kan säga att den dötiden togs tillvara på ett betydligt roligare sätt än att sitta vid datorn när jag låg i lumpen. 🙂
Man garvade så man fick ont i magen varje kväll i kasern av allt som hände.
Förstår vad du menar.
May 17, 2002
Hehe, vet inte hur det är med pansarskytte, men när jag låg MPJ GB så kommer jag inte ihåg hur många veckor det tog innan jag fick en ledig kväll eller helgpermis. Men det är klart, efter några månader lugnade det ner sig och det skulle kanske ha varit kul med en laptop ändå...
Men lämna den hemma i början, fast det hade du ju ändå tänkt vad jag förstår.
Förresten: Lycka till, lumpen är askul (eller inte så ofta, men man kommer mest ihåg det roliga när man väl är klar åtminstone) 🙂
1 Guest(s)