March 10, 2002
Ja vad gör ni som inte sitter vid datorn så ofta, eller någon ni känner. Alltså, vad gör folk när de är hemma? Springer runt och gnor? Kom och tänka på det precis. Folk klagar på att man sitter mycket vid datorn. Men hade jag inte haft datorn så hade det varit TV:n. Vad gör en "normal" person hemma?
November 4, 2001
Meckar med allt man hittar, "kollar på film" med sina tjejkompisar man ska inte dra det till "flickvänn".
Jobbar, fixar saker hemma osv.
Vad gör man vid datorn egentligen?
Spelar nått nytt spel, sätter på mirc och gör annat. Man sitter inte fastlimmad vid datorn så ofta.
Porr ska vi ju inte sticka under stolen.....
March 10, 2002
Odehn wrote: Brukar vara med vännerna, vad vi gör brukar vara olika. Lira bandy, pingis, fotboll m.m. Sen så har jag kommit igång i garaget, renovering på gång.
Gör du allt detta hemma?
macrus wrote:
Men när jag inte sitter vad datorn finns det väldigt många alternativ som jag kanske gör. 😛
Som t.ex.?
May 17, 2002
Dehman wrote: [quote=SuperNova]john_lz jahapp där blv vi alla aegda!
Leka med bebisen = får vara liten igen.
Nu kan man ju göra alla småbarnssaker som man egentligen längtar efter men avstår ifrån för att man är "för gammal".
¨
Bygga lego. 😀
lett, dock så inser man att man lägger av sig. Byggde med lego med mina kusiner förra sommaren. Jösses vad kass jag var, det tog tid, blev fel etc.
July 13, 2004
Hur ska man igentligen veta hur "normala" personer beter sig? Jag är ju knappast "normal" så jag vet inte. Men om jag skulle gissa så blir det något i denna stil:
Den riktiga svensson går ju först på jobbet. Sen kommer han hem och äter. Efter det så sitter alla i familjen och tittar på TV. Sedan tar dom en promenad nere på stan eller någon annanstans. När dom väl kommit hem så går dom och lägger sig. Väll i sängen frågan manen sin fru:
-Ska vi kn*la?
Frun tänker sen några sekunder och säger:
-Nej inte idag. Vi tar det om några dagar istället.
Så går det säkert till 8) :D.
2 Guest(s)