September 27, 2003
macrus wrote: När jag är hemma och inte är med nå polare så sitter jag vid datorn. Rätt boring att se på tv.
Men när jag inte sitter vad datorn finns det väldigt många alternativ som jag kanske gör. 😛
måste bara säga att din SIGN äger:D... älskar alla dom serierna, kan lägga på det till mina saker, kolla på avsnitten av seriena som Macrus har i sin sign...
April 14, 2002
Bark wrote: [quote=macrus]När jag är hemma och inte är med nå polare så sitter jag vid datorn. Rätt boring att se på tv.
Men när jag inte sitter vad datorn finns det väldigt många alternativ som jag kanske gör. 😛
måste bara säga att din SIGN äger:D... älskar alla dom serierna, kan lägga på det till mina saker, kolla på avsnitten av seriena som Macrus har i sin sign...
Oh, bästa serierna som finns 🙂
Själv sitter jag mesta delen av min tid vid datorn annars blir det väl ut och röja.
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=AMD_RULEZ]Gör ingenting, finns inget att göra... Pullar/sitter framför datorn...;)
Hahah! Gör du inget ngn annan gång? Ute på stan?
Ja brukar spela basket, skejta, va med mina kompisar, sitta vid datorn... 🙄
Satan att jag inte kan stava idag... Nej, jag brukar vara tämligen ensam, men det händer ibland förstås... Stan är inge kul, blir för dyrt bara, om man har pengar med sig... Vilket jag alltid har, och då hamnar man på webhallen och det blir jättedyrt.
Åka cross går iofs för sig det med, men den är lite otillgänglig just nu.
EDIT: Det var du som la till det lilla L'et där, din buse...:burn:
December 5, 2001
Odehn wrote: [quote=Dehman][quote=Odehn]Brukar vara med vännerna, vad vi gör brukar vara olika. Lira bandy, pingis, fotboll m.m. Sen så har jag kommit igång i garaget, renovering på gång.
Gör du allt detta hemma?
Nej, hemma blir det bara fotboll utav sporterna. Å garaget..
Seriöst, lirar du bandy med polarna? Ganska ovanligt :blink:
February 1, 2002
Sardaukar wrote: [quote=Odehn][quote=Dehman][quote=Odehn]Brukar vara med vännerna, vad vi gör brukar vara olika. Lira bandy, pingis, fotboll m.m. Sen så har jag kommit igång i garaget, renovering på gång.
Gör du allt detta hemma?
Är det?
December 5, 2001
Starscream wrote: [quote=Sardaukar][quote=Odehn][quote=Dehman][quote=Odehn]Brukar vara med vännerna, vad vi gör brukar vara olika. Lira bandy, pingis, fotboll m.m. Sen så har jag kommit igång i garaget, renovering på gång.
Gör du allt detta hemma?
Är det?
Tycker jag nog...jag känner inte så många som gör det (inga alls ärligt talat).
February 1, 2002
Sardaukar wrote: [quote=Starscream][quote=Sardaukar][quote=Odehn][quote=Dehman][quote=Odehn]Brukar vara med vännerna, vad vi gör brukar vara olika. Lira bandy, pingis, fotboll m.m. Sen så har jag kommit igång i garaget, renovering på gång.
Gör du allt detta hemma?
Är det?
Tycker jag nog...jag känner inte så många som gör det (inga alls ärligt talat).
Vi brukade samla ihop ett gäng förut och låna brandstationens gympa hall 🙂
November 22, 2003
Sardaukar wrote: [quote=Odehn][quote=Dehman][quote=Odehn]Brukar vara med vännerna, vad vi gör brukar vara olika. Lira bandy, pingis, fotboll m.m. Sen så har jag kommit igång i garaget, renovering på gång.
Gör du allt detta hemma?
Vi är ett gäng som brukar låna traktens idrottshall. Brukar för det mesta vara nattetid då vi är där. Alltid lika kul.
Det finns annars inte så mycket att göra här ute i bushen.
1 Guest(s)