February 22, 2003
går upp 6...klär på mig blåstället och slänger verktygsbältet på axeln...går ner till busshållplatsen...väntar på min handledare som hämtar upp mig till jobbet...tar en kopp choklad..åker ut nånstans i stockholm och installerar något...åker hem vid 3-4 sitter vid datorn
drar nån pcw me polarna...dricker julmust...glor på tv till klockan 11.............o.s.v o.s.v
😛
July 27, 2002
Jaa,
08.00 Vaknar
09.16 åker buss till stationen
10.00 åker tåg efter att ha väntat på den i 30-35 min. 😡
Började skolan 10.00 men engelskan inställd, kom dit typ 10.20
Började inte förrens 13.00 sen så jag drog med några tjejkompisar till kista centrum o handlade (Visste ni hur otroligt jobbigt det är att handla med tjejer?)
13.00 > 14.30 Historia
15.00 > 17.00 Svenska
Hemma 18.00
Äta, musik, gå till centrum o köpa godis..
---> här
May 10, 2002
jag vaknar oftast(ödööööh), måndagar är ingen jobbig dag så det är ofta till alltid jag är på skolan, det blir karaktärsämnen och matte på förmiddan följt av en håltimme där jag antingen smiter hem och hittar på något eller sitter och lirar..... CS... på skolan, engelska och svenska på eftermiddan. Idag mötte jag en god vän på väg hem från skolan och vi for och hälsade på min bror på hans jobb hos den lokala fritidsgården. Sen for jag hem och värmde upp lite lasagne och satt mig vid datorn, satt mig vid tvn och satt mig vid datorn igen. nu ska jag se på southpark och sova.
em wrote: Hur orkar folk gå upp runt 7-8 när man ändå inte ska iväg utan bara vara hemma? 😕
Verkar finnas en del slackers på detta forum...
jag gör det gärna, gjorde det många gånger på slutet av sommarlovet t.o.m men ja jag är en slacker, jag gillar bara sommarmornar och långa promenader O:)
May 8, 2003
hehe ja måndagar ser ut så här för mig:
07.30-08.00 vaknar
15 minuter senare, kommer upp ur sängen
08.15 sitter å degar å funderar på om jag ska käka nåt lr skita i det
08.30 har kommit på att det kan va bra att äta frukost när man inte har råd med lunch
09.10 tar bussen in till stan
10.00 steget drar igång
12.00 lunch
14.00 kommer tillbaks från lunchen
14.30 tar bussen hem
15.30-18.00 sitter vid datorn
18.10 äter mat
18.30 sätter mig vid datorn igen
23.00-02.00 går till sängs
en annan beskrivning av en kompis på mina dagar är denna:
du sitter i din håla (källaren) till det blir helg, sen kryper du fram, och sen på lördag natt, då somnar du där nere igen
3 Guest(s)