July 13, 2004
Jag sitter här i skolan och har inte så mycket för mig. Sitter mest vid datorn och leker i PhotoShop :roll:.
Jag undrar helt enkelt vad ni gör en vanlig Onsdag! 8).
EDIT: En vanlig Onsdag så har jag Elkunskap. Brukar mest bli att jag bygger en rolig gubbe av plåt man hittar lite här och där!
April 20, 2002
Ja en vanlig Onsdag vaknar jag vid 7-tiden om jag har tur(annars tidigare), går upp, tar en cigg, tar något att tugga på om jag känner mig sugen, slår på TVn och går sen till datorn medan jag lyssnar på TVn i bakgrunden(galen?), sitter vid datorn och kollar mina olika mail, Lunar, MySpace.com, nh-forumet, MSN messenger, DC, mm....detta tar väl en timme ungefär. Sätter mig sedan vid TVn en snabbis för att försöka se någon nyhetssändning. Går ut på en promenad i samhället i en eller två timmar. Då är klockan runt halv ett och jag går hem till morsan och äter(orka laga mat själv när morsan så gärna vill göra det) sen går jag hem igen. Sitter vid datorn en timme eller två. Går ut en timme till på eftermiddagen och sen blir det antingen TVn eller datorn resten av kvällen.
Japp, har inget jobb så detta är vad jag gör en onsdag...:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 5, 2002
Sitter i skolan och väntar på att dagen ska ta slut, ska vara på praktik egentligen men det sket sig så jag sitter i skolan istället.
Har väntat på grejer till ett projekt vi håller på med i över en vecka.
Skönt att komma iväg till praktikplatsen nästa vecka och veckan efter iaf.
2 Guest(s)