March 29, 2003
Rune wrote: Sen studenten så har det mest blivit massa CS-spelande och lite NFSU2 på sistånde. Som ni fattar är man arbetslös.
Värdelöst egentligen, sliter man i hårt i 3 år (9 första var lite slappa) för att sedan inte få något jobb. Jag är också arbetslös.
Till topic
Gör föriövrigt inte mycket på dagarna heller, spelar, städar, kollar på film/tv hälsar på hos folk.
June 23, 2002
BelGarath wrote: haft installation hela dagen...men satt mest o snacka skit me polarna
Det hade jag igår. 😛
Så oseriösa dom lektionerna jämnt blir. 😀
Det jag hann göra från 8.30 till 14.00 igår var att skruva upp en lampa, dra 4ledar sladd till lite olika lampor och knappar etc. etc. 😛
Ska förövrigt dra till skolan nu och kolla på fotboll mellan programmen som spelas. Synd att vår klass inte fick veta förrens efter första omgången gått för annars skulle ju våran klass vara och vi hade smekt alla så hårt. :bgrin:
Lustiga var att det blev bråk inom IV's egna lag förra omgången, en utespelare tog stryptag på målvakten i deras lag och snubben var allmänt galen och sprang vad jag hörde från polarna.
February 22, 2003
macrus wrote: [quote=BelGarath]haft installation hela dagen...men satt mest o snacka skit me polarna
Det hade jag igår. 😛
Så oseriösa dom lektionerna jämnt blir. 😀
Det jag hann göra från 8.30 till 14.00 igår var att skruva upp en lampa, dra 4ledar sladd till lite olika lampor och knappar etc. etc. 😛
hehe aa dom lektionerna har en tendens att bli oseriösa
men vad säger du? 😮 lampor? sladdar? armatur och kablar om ja får be
May 19, 2003
Vaknar 6.30.
6.30-7.00: Frukost + Dusch.
7.00-8.00 Sov.
8.10 åker till skolan. Vanlig dag, leker med webdesign sista lektionen, ända roliga.
Sen nu har jag precis kommit hem, har handlat mat för en massa pengar och sitter och slösurfar samtidigt som jag dricker lite saft. Ska senare göra min middag, troligen städa rummet, städa köket, och kanske se på film.
August 20, 2001
Mean Machine wrote: [quote=DiDi][quote=.ToL][quote=DiDi]Snart dags för innebandy för mig... 2h slit 😀
Give em HELL :evil:!
Jodå. Jag springer snabbast av de som spelar så 🙂
Du har en halvmeter längre ben än resten, egentligen springer du inte fort...
Alla är lika långa i sängen 😀
Har längre klubba än de andra också... hihi
February 12, 2003
DiDi wrote: [quote=Mean Machine][quote=DiDi][quote=.ToL][quote=DiDi]Snart dags för innebandy för mig... 2h slit 😀
Give em HELL :evil:!
Jodå. Jag springer snabbast av de som spelar så 🙂
Du har en halvmeter längre ben än resten, egentligen springer du inte fort...
Alla är lika långa i sängen 😀
Har längre klubba än de andra också... hihi
*fniZz* 😉
4 Guest(s)