June 18, 2001
Har funnits ett par trådar om resor och festivaler, men här får ni prata mer generellt.
Jag ska jobba hela sommaren på ett stödboende för utvecklingsstörda, men jag ska försöka få in lite trevliga aktiviteter mellan varven. Förhoppningsvis blir det lite fiske, i sällskap, men även ensam. Dessutom ska jag gå in lite mer för löpningen och jag hoppas på att bygga upp konditionen lite samtidigt som några kilon försvinner. Lite läsande kommer det även bli, vilket det har varit dåligt med på sistone. Två skönlitterära böcker sedan jul. :cy: Sedan ska jag också gå någon trevlig kurs, men jag har inte bestämt om det blir fallskärm eller klippklättring ännu. Båda trevliga på sitt sätt. Kanske kommer jag också bege mig ut och vandra med en kompis under den vecka jag är ledig.
Vad kommer ni att syssla med? Några projekt på gång? Någon stor grillfest i mellansverige öppen för alla NH:are? :bgrin:
June 23, 2002
*Tar studenten
*Fotbolls-vm
*Lirar fotboll/basket
*Lirar poker
*Börjar jobba som elektriker antagligen
*Umgås med polare
*Tar förhoppningsvis körkort
*Drar utomlands
*Festar
*Chillar.
: )
Finns säkert miljontals grejer som kan läggas till men det där är några av grejerna jag ska göra.
June 28, 2001
Jag och några polare har snickrat ihop en husvagn med stora sängar som vi ska dra runt i sommar, packet är för det mesta torra av sig men det blir iaf Sweden Rock Festival och halmstad på på midsommar.
Ska jobba hela sommaren så mycket mer öldrickande än så är inte planerat.
Kanske kan lägga upp några bilder på vårat bygge imorgon, jag är rätt stolt trots att jag inte har gjort så mycket på vagnen.
Ne dags att sova så jag kommer iväg till jobbet kl 05fucking00.
February 12, 2003
Ptja, blir väl som tidigare nämnt DH och Wacken. Med lite tur även en sväng till Helsingfors och Tuska Open Air, samt en tur till morföräldrarna.
Sen tänkte jag väl börna runt med min nya älskling, en Aprilia RS125 (jo, jag vet, 125cc är mesigt, men den går rätt fint ändå). 😉
Sen ska man väl huliganisera rent allmänt, tänkte nog leta rätt på en tjej att spendera åtminstone sommaren med. Fast det är väl jag som drömmer mig bort igen.
October 23, 2004
Sommarjobba på Gevalia här i Gävle. Blir väl en 3 veckor, mer om jag får. En hel del festande blir det förmodligen också 😉
Sola, bada the usual.
Sen kommer man väl ta ett par svängar med nya båten.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
1 Guest(s)