November 27, 2003
Jobba på Läromedia med att packa böcker, köra truck och undvika deras Macs så mycket som möjligt.
DH måste man väl till i år igen och om pengarna räcker några dagar i Piteå.
Under sommaren så blir det väl mest skrivande på artiklar och krönikor åt både NH och annat. Sen måste jag välja väg i livet inför hösten också. Det känns väl mindre upphetsande att tänka på just nu.
//Andreas
January 4, 2001
Delph1 wrote: Sen måste jag välja väg i livet inför hösten också. Det känns väl mindre upphetsande att tänka på just nu.
Det är ju inte så mycket att tänka på, såhär kommer det se ut för dig.
Måndagar: :bok:
Tisdagar: :bok:
Onsdagar: :bok:
Torsdagar: :bok:
Fredagar: :hb:
Lördagar: :pidu: (jag till höger)
Söndagar: :spy:
March 23, 2003
Först lite sommarlov, ska väl fixa bilen o lite sånt, slöa bara...
sen en vecka i typ kroatien eller grekland med familjen.
Jobba Jobba Jobba... typ 6 veckor
Sen Riga o lite annat med flickvännen en vecka.
Sen kanske lite mer jobb, om de blir av, annars vete fan.
Sen back to school i början av September.
January 7, 2006
Jag har väl ingenting speciellt planerat, men jag ska troligtvis till Portugal när det passar mina farföräldrar(två veckor, om det går).
Sen så får jag veta 29 juni om jag kommer in på gymnasiet jag vill in på, om jag gör det så börjar jag skolan 14 augusti. Annars börjar jag väl i slutet av augusti...
Självklart kommer det bli mycket badande i Delsjön(och kanske att jag lyckas släpa med mig kompisarna till havet, jävla insjöfetischister 😉 ) och vara med kompisar även när jag inte badar.
Förhoppningsvis även någon/några veckor på mitt sommarland, beror lite på vad övriga familjemedlemmar ska göra.
June 3, 2001
Detta ska jag göra för andra gången.
Allt man behöver på att och samma ställe. 😎
April 1, 2003
ska jobba lite hos min farsa på volvo i ca 2 veckor som VVS installatör, senn börjar jag min truckutbildning på liseberg, o senn blir det liseberg som choklad utkörare(kommer köra ut ca 300 ton choklad till de olika lyckohjulen i sommar) hela sommaren tills augusti, då jag ska börja panik plugga till diverse omtentor jag har..'
kommer tyvärer jobba varje helg så blir itne så mkt festande för min del.. ve o fasa!
June 3, 2001
beta wrote: Jag hade nästan kunnat sätta en peng på att du skulle stuckit hit
Orkar inte.
För lång resa för en sån sak.
2 Guest(s)