March 3, 2004
Sommaren närmar sig med stormsteg och jag tänkte att ni här kan skriva era planer för den.
Själv sticker jag och en polare till Riomaggiore, Italien, den 31: a maj och blir där i två veckor. Vi har hyrt en liten lägenhet med kokvrå så alltför dyrt blir det inte heller.
En avstickare till Florens är inplanerad och resten ska vi improvisera!
[Image Can Not Be Found]
November 26, 2002
Jag har 7 arbetsdagar kvar tills jag går på 3 månaders ledighet!!!!!!! 2 månaders pappaledighet och 1 månad semester. Jag åker direkt till Åland och ut till stugan. Hela juni och juli kommer jag, min sambo och vår dotter Kajsa bo i vår stuga som ligger 10 minuters båtfärd från Mariehamn. Inget rinnande vatten, ingen el och inga datorer. Men däremot mycket bad, bastu, fiske, vattenskidåkning och båtturer. Brorsan, som vi har holmen tillsammans med så har också en stuga där plus att vi brukar få rätt mycket besök så det kommer att bli en kanonsommar!! Jag har hållit på hela våren att renovera så jag ser fram emot några välförtjänta öl och konjaks nu när ledigheten kommer.
September 12, 2001
John_lz wrote: Jag har 7 arbetsdagar kvar tills jag går på 3 månaders ledighet!!!!!!! 2 månaders pappaledighet och 1 månad semester. Jag åker direkt till Åland och ut till stugan. Hela juni och juli kommer jag, min sambo och vår dotter Kajsa bo i vår stuga som ligger 10 minuters båtfärd från Mariehamn. Inget rinnande vatten, ingen el och inga datorer. Men däremot mycket bad, bastu, fiske, vattenskidåkning och båtturer. Brorsan, som vi har holmen tillsammans med så har också en stuga där plus att vi brukar få rätt mycket besök så det kommer att bli en kanonsommar!! Jag har hållit på hela våren att renovera så jag ser fram emot några välförtjänta öl och konjaks nu när ledigheten kommer.
Fy fasen vad bra det där låter.
Må det fina vädret vara med er.
April 30, 2005
1 Guest(s)