April 30, 2005
Redfaction wrote: Åka till Göteborg med min sambo ett par dar och leka på Liseberg (stava), sen ska jag och 2 polare till fjällen och fiska 2 veckor och bara ha det bra, sen hoppas jag att jag komer in på folkhögskolan i höst. Ska på intevju där imorogn så önska gärna lycka till.:)
Lycka till!
May 17, 2002
ZIre wrote: [quote=Krqagyzzz]Jag ska ut på sjön i sommar, först så skall jag vara 6 veckor på detta fartyg:
[Image Can Not Be Found] Vidar Viking, Offshorefartyg, Nordsjön
M/S Visby, passagerarfärja, Gotland - Nynäshamn - Oskarshamn.
läcker
det hoppas jag inte att den gör 😛
June 27, 2002
DasDjungelmeister wrote: [quote=Redfaction]Åka till Göteborg med min sambo ett par dar och leka på Liseberg (stava), sen ska jag och 2 polare till fjällen och fiska 2 veckor och bara ha det bra, sen hoppas jag att jag komer in på folkhögskolan i höst. Ska på intevju där imorogn så önska gärna lycka till.:)
Lycka till!
thanks
December 31, 2002
sofly. wrote: Jag ska till Hultsfred och kanske även Roskulde.
Sedan ska jag hälsa på en väninna i Tyskland och kanske spendera lite tid i Halmstad.
Så flyttar jag till Västerås i slutet av Juli. Blir en härlig sommar. Dock ska jag jobbar några veckor också. 🙂
Var i Västerås ska du bo?
Om du är ung: Vilken skola/vilket gymnasium?
April 14, 2002
macrus wrote: [quote=Marcan-]Förhoppningsvis resa nånstans med polarna och sen hoppas jag att jag ska jobba. Annars är det soft att bara vara hemma och ta det lugnt.
Ungefär exakt samma här plus övningsköra en j**la massa.
Klart det är samma, vi som ska göra allt det där ju! 😛
1 Guest(s)