January 18, 2004
August 2, 2001
MakubeX wrote: Så vad gör ni på nyårsaftons kväll?
Själv förstördes mina planer och nu ser det ut som en ensamn hemma kväll med en massa alkohol om inget drastiskt händer. :/
Bor du i uppsala och inte är en person som slår sönder och snor saker så kan du kika förbi på fest.
August 2, 2001
Blir väl lite fest som vanligt, med drickande av kolväteföreningar. Sen kanske det blir krogen lite senare. Står på listan på något nyårsfirande tror jag bestämt.
Idag nekade jag en alkis att köpa whiskey föresten (jobbar på systembolaget). Kul nyår han lär få. Sen fick jag dåligt samvete, han verkade snäll.
August 29, 2004
nXsty wrote: Bor du i uppsala och inte är en person som slår sönder och snor saker så kan du kika förbi på fest.
Dom få gånger jag har slagits med folk är dom som har varit uppkäftiga mot min syster, annars tar det väldigt mycket innan jag skulle bli aggresiv och snor saker gör jag inte heller.
Däremot bor jag tyvärr inte i Uppsala men tack för erbjudandet, nXsty. 🙂
Json_81 wrote: Ojoj mitt huvud...
Jag ska aldrig mer dricka :p
:)R
Här var det bara lugnt, spritdrickningen får de yngre sköta.
Min "berusning" var god mat och dryck och ett trevligt sällskap.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)