November 9, 2002
har ja tur så håller ja på me nåt "offline-spel" som ja kan bita tag i...
eller så hoppas ja på att kalle anka-tidningen kommit så e ja sysselsatt i tio min...
sen börjar ja klättra på väggarna, kanske frågar grannen om deras internet funkar...
hoppas d e nå bra på tv...
d e konstigt... ibland orkar man inte me internet på nåra timmar, men när man inte KAN surfa, då får man (nästan) panik
March 20, 2003
Startar om modemet, startar om datorn, ringer ngn o ber dem kolla om det är ngt fel där jag bor....sen försöker jag intala mig själv att jag skulle kunna göra ngt annat istället för de otroligt oviktiga sakerna jag egentligen skulle gjort på nätet....men det man inte har vill man mest ha....
January 15, 2004
Man saknar inte kon föräns internetuppkopplingen är nere, som man inte brukar säga.
Jag var utan i nästan ett helt år, och då gjorde jag många vettiga saker istället när jag satt vid datorn. Man skulle behöva ett tidslås på anslutningen, eller kanske äta lite vitaminer så man orkar göra mer än att slösurfa.
November 26, 2002
Aktiverar det trådlösa nätkortet och kör på ngn av grannarnas oskyddade routrar. Jag har 2 grannar med olika bredbandsleverantörer så jag har sammanlagt 3 olika bredbandsleverantörer att välja mellan -> jag är aldrig utan internet. Inte helst snällt, men i krig, kärlek och utan internet är allt tillåtet.
1 Guest(s)