January 12, 2004
För tillfället har jag njursten som vandrar, en muskelbristning i ryggen, knän som är svullna och värker, mitt vanliga ryggont, ont i bihålorna som ger en jävla huvudvärk ett par ggr om dagen, dessutom så har jag ont i tänderna iom att jag gnisslar pga smärta (så att det blöder från tandköttet)....
Och jag hade inte ens kul när jag fick detta
Vad gör ni när livet jävlas med er och ni glömmer att ducka när livets pissoar kommer flygandes?
January 17, 2002
Oh, my area of expertice!
Släng i dig 80mg Oxycontin och 20 mg Oxynorm och njut av lugnet.
Annars kan du sluta ögonen, ta tio djupa andetag, slappna av trots smärtan, tänka dig en stor volymratt som representerar smärtnivån som du vrider ner till minimum.
Fungerar bäst i kombination med varandra.
Sen sätter du dig i en soffa, tar 3-4 kuddar, lägg dem i knäet på hög och lägg huvudet på dem och slappna av ännu mer. Lägg till så pass många kuddar som det behövs för att det ska bli komfortabelt.
Utför sedan volymknappsövningen igen.
Fungerar så bra så. Kan behövas lite träning för självhypnosen, men då den fungerar så fungerar den verkligen också.
Biter ihop och väntar på att det går över.. Kanske lite Ipren eller annat som dövar en stund..
En bläcka kan också sitta fint, då har man iaf roligt ont.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
CoLiC wrote: Oh, my area of expertice!
Släng i dig 80mg Oxycontin och 20 mg Oxynorm och njut av lugnet.
Annars kan du sluta ögonen, ta tio djupa andetag, slappna av trots smärtan, tänka dig en stor volymratt som representerar smärtnivån som du vrider ner till minimum.
Fungerar bäst i kombination med varandra.
Sen sätter du dig i en soffa, tar 3-4 kuddar, lägg dem i knäet på hög och lägg huvudet på dem och slappna av ännu mer. Lägg till så pass många kuddar som det behövs för att det ska bli komfortabelt.
Utför sedan volymknappsövningen igen.
Fungerar så bra så. Kan behövas lite träning för självhypnosen, men då den fungerar så fungerar den verkligen också.
Long time no see.
SKa prova ditt tips senare vid tillfälle.
Du verkar ha "roligare" piller än mig, jag har bara Tiparol och paraflex.
Tar 6-10 av varje per dag.
3 Guest(s)