October 16, 2004
urk wrote: tar och lägger fram handen och slår något hårt på den så det gör censur ont. då glömmer du de övriga smärtan. det är lättare att ha censur ont på ett ställe man tänker på en massa ställen. obs ironi
Precis så har jag gjort ett par gånger. Även att ta en kniv och trycka bladet mot armen. (Det låter ju som ett självmordsförsök men det var det alltså inte)
Ett tag hade jag väldigt ont i öronen, då upptäckta jag att jag kunde nypa mig med naglarna i örsnibben riktigt hårt. När den smärtan klingade av var alla smärta borta. Vet dock inte om jag rekommenderar den metoden, blodiga öron är intne sexigt.
Gelica wrote: [quote=beta]Tar två värktabletter och går till jobbet.
Ibland gör du det, annars stannar du hemma från jobbet och kvider bort smärtan. Vilket ibland kan vara jobbigt. 👿
:)R
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 27, 2005
hehe lästa --->detta idag och kom att tänka på denna tråden!
Så det är bara att tro att det inte gör så ont så gör det inte det längre 😉
April 3, 2007
Äsch vafan! Man är ju inte en klenis penis!!!
Man biter ihop och visar att man är en man förf**n
Spelar man hockey som jag så får man tåla en del! Faast det e ju klart... Den som är med i leken får leken tåla!
... Bit ihop! vad tror du moderkortet gör när det går av på mitten? Vaah! inte sitter väll det i nån hörna och gråter.. nejnej.. den är stenhård som en sten ..uhm... "stooonehAAArd!" ...aja ha det bra och bit ihop! ... som ett grafikkort tillexempel! Den lägger sig ju inte i nått hörn och.... ja jag tror ni hajjar vaa?
iaf bit ihop... fööööör jaaaag kkkkan en sångsomgårfolkpånärverna!
//Mvh. Den irriterande hockeyliraren ( jag sa alldrig om jag spelade hockey virtuellt eller på riktigt vaa?... och att jag får lite adrenalin kickar ibland som kan få mig att överdirva saker?)
Jag spelar riktig hockey!
October 18, 2002
Hagiz wrote: Äsch vafan! Man är ju inte en klenis penis!!!
Man biter ihop och visar att man är en man förf**n
Spelar man hockey som jag så får man tåla en del! Faast det e ju klart... Den som är med i leken får leken tåla!
... Bit ihop! vad tror du moderkortet gör när det går av på mitten? Vaah! inte sitter väll det i nån hörna och gråter.. nejnej.. den är stenhård som en sten ..uhm... "stooonehAAArd!" ...aja ha det bra och bit ihop! ... som ett grafikkort tillexempel! Den lägger sig ju inte i nått hörn och.... ja jag tror ni hajjar vaa?
iaf bit ihop... fööööör jaaaag kkkkan en sångsomgårfolkpånärverna!
//Mvh. Den irriterande hockeyliraren ( jag sa alldrig om jag spelade hockey virtuellt eller på riktigt vaa?... och att jag får lite adrenalin kickar ibland som kan få mig att överdirva saker?)
Jag spelar riktig hockey!
Va du med i snickeriet?
Låter som så när man läser vad du skriver...
December 17, 2006
beta wrote: [quote=Gelica][quote=beta]Tar två värktabletter och går till jobbet.
Ibland gör du det, annars stannar du hemma från jobbet och kvider bort smärtan. Vilket ibland kan vara jobbigt. 👿
MEn förstör nu inte min machoimage här med. 👿
Naaaaaaaw. Men du har inte kvidit för knäna än och klockan är ändå 12 ;O
Så lite macho är du kanske 🙄 :)R
September 12, 2001
beta wrote: Men förstör nu inte min machoimage här med. 👿
Som om du nu har haft en machoimage ens. :)R
Gelica wrote: Ibland gör du det, annars stannar du hemma från jobbet och kvider bort smärtan. Vilket ibland kan vara jobbigt. 👿
Go tjejen!
Det är rätta takter...nu blev jag påmind om varför det är så bra att du finns i forumet. 😉 😀
4 Guest(s)