March 10, 2003
Gör delar till Volvos motorer typ. Inte världens mest IQ krävande jobb. Men man får tillgång till väldigt fina maskiner att göra hem arbeten på 😀
Dessutom är det ett fast jobb också.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 5, 2002
Twinsen wrote: (Jag själv har inget liv och gör ingenting)
Skaffa en hobby (förutom datorn..).
Röstade på samma som du..
Iofs går jag på gymnasiet, men jag lär mig inte så mycket där.
Fy saaaaataaaaan vad jag är lat 🙁
Aja, klockan är bara 2, skall upp 9:30, är väl ok..
På dagarna blir det datorn (irc, html (rarely), översättning, forum, amiga)
Samma sak på nätterna D;
Också det obligatoriska..
går ut ibland för att träffa kompisar.
February 21, 2003
Fackamato wrote: [quote=Twinsen]Hobby? Vad ska det vara bra för? Min hobby är att sitta. Och att se fram emot helgerna så att alla andra slan blir lediga..
Antar att du är nöjd med livet då?
Nej, det kan jag inte påstå. Men jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Elias667 wrote: Varför skaffar du inte ett jobb så du får lite cash att röra dig med? Skulle bli tokig av att bara sitta stilla.
går andra ring själv.
Pengar har jag så jag klarar mig, så det är ingen motivation. Och jag kan inte komma på något jobb som jag skulle trivas med. Jobbade på Scania några månader (slutade för 1.5 månad sen) och det kändes inte som att jag ville stanna där.
October 28, 2002
Twinsen wrote: [quote=Fackamato][quote=Twinsen]Hobby? Vad ska det vara bra för? Min hobby är att sitta. Och att se fram emot helgerna så att alla andra slan blir lediga..
Antar att du är nöjd med livet då?
Nej, det kan jag inte påstå. Men jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Elias667 wrote: Varför skaffar du inte ett jobb så du får lite cash att röra dig med? Skulle bli tokig av att bara sitta stilla.
går andra ring själv.
Pengar har jag så jag klarar mig, så det är ingen motivation. Och jag kan inte komma på något jobb som jag skulle trivas med. Jobbade på Scania några månader (slutade för 1.5 månad sen) och det kändes inte som att jag ville stanna där.
Fan twinsen du verkar ha det gött ju, du gör exakt samma som mig bara det att du slipper gå ner på gymnasiet varje dag 😉
Får man fråga hur du kan ha pengarna ? 🙂
Iaf du har tråkigt kan du ju alltid starta ett UF företag att pyssla med.
May 22, 2001
1 Guest(s)