October 22, 2002
DiDi wrote: Vadå sommarlov?
Instämmer..
Sommarlov har man när man är liten 😀
Jag ska jobba, jobba, jobba och sova lite. Förhoppningsvis flytta också. Sen hinna se lite från OS på dagen innan man börjar jobba. Lyssna på EM på radio.
Ska försöka få ledigt 2 dagar för att vara på Remedy
August 20, 2001
fisken wrote: [quote=DiDi]Vadå sommarlov?
Instämmer..
Sommarlov har man när man är liten 😀
Jag ska jobba, jobba, jobba och sova lite. Förhoppningsvis flytta också. Sen hinna se lite från OS på dagen innan man börjar jobba. Lyssna på EM på radio.
Jobba jobba midsommar jobba jobba semester
July 13, 2002
Ska driva runt några veckor och bo hos kompisar i Båstad och Thailand... :pidu: BEACH 2004 WOHO!!!! :hb:
Sen ska jag väl vara på landet strax utanför sthlm och lira golf, blir inte mkt sitta inne.
Ska jobba som siffertavelskötare på Swedish Open i Båstad också men det är väl inget direkt riktigt jobb... men soft 😀
September 8, 2003
Jag ska träffa kompisar mest.. softa vid badet o så 🙂 så ska jag cykla mycket för det gillar jag.. o lyssna på musik såklart 😛 sen ska jag åka till gotland med ett gäng polare på moppesemester också.. det komemr säkert bli endel dator också tyvär.. för de sega stunderna liksom 😉
December 5, 2002
Inte mycket alls, jag fick inget sommarjobb i år, och det enda jag hade planerat på hela sommaren var Sweden Rock Festival och det var nyss.
Får väl ut och bada, fortsätta träna som ett as, äta som ett as, försöka starta ett band med några kompisar kanske, försöka få ihop ett litet lan...
January 23, 2002
Efter min tenta imorn så ska jag till DH på fredag eller lördag och sedan har jag två veckor ledigt då jag troligen kommer cykla en hel del samt ligga på stranden å njuta.
Sen efter det så kommer mina vardagsdygn i ca fem veckor framöver se ut ungefär så här:
05.20 - Gå upp
05.45 - Gå till jobbet
06.00 till 14.45 - Jobba, raster emellanåt
15.30 - Cykla minst 6 mil landsväg eller åka till stranden
Mellan 17.00 och 18.00 kommer nog maten vara färdig nån gång
Efter maten kommar jag slappa, troligen ta en titt på NH och sedan gå å lägga mig inte alltför sent. 🙂
Sen efter de fem veckorna börjar skolan igen. 😕
1 Guest(s)