July 27, 2002
Roliga saker ni gör helt enkelt. 😀
Jag har två av mina polare som är helt flumm iaf.
En gömmer sig bakom buskar och springer iväg och gömmer sig osv.
En annan springer omkring och kastar små pinnar på folk, springer runt hela tiden och tror han ska banta eller nåt.
Fyfan vad roligt det var igår, alla e ju så jävla sjuka i huvudet när de blir fulla. 😀 😀 😀
March 10, 2003
Tja.. vi har oftast haft en videokamera till hands när vi varit fulla.
En av filmerna blev kallad "BlairWitch: Mittsten" .. tror jag har den liggandes här någonstans.
typ 500mb stor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 7, 2003
beror ju på var man är, men om han kastar pinnar, gömmer sig bakom buskar medmera så vetifan hur gamla ni är egentligen..
går inte umgås med fulla människor, om man inte är full själv dvs..
jag har svårt att vara stilla när jag blir full och tycker allt blir tråkigt efter nån minut, i princip
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Öwall][quote=Krqagyzzz]En snubbe här på forumet som jag känner privat brukar i slutet av alla fester sitta i ett hörn och bara vagga lite samt säga att allt är lugnt....
haha, undrar vem =)
nej ,, säg inte att du redan har listat ut det.... :bgrin:
Jag har ingen aning :va: :pidu:
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Öwall][quote=Krqagyzzz]En snubbe här på forumet som jag känner privat brukar i slutet av alla fester sitta i ett hörn och bara vagga lite samt säga att allt är lugnt....
haha, undrar vem =)
sedan har vi ju gemensamt en som senast gick runt och försökte tappert hitta en som ville slåss med honom... han bor just nu på gotland... mysstisk typ, gillar krig och sådant..
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Öwall][quote=Krqagyzzz]En snubbe här på forumet som jag känner privat brukar i slutet av alla fester sitta i ett hörn och bara vagga lite samt säga att allt är lugnt....
haha, undrar vem =)
sedan har vi ju gemensamt en som senast gick runt och försökte tappert hitta en som ville slåss med honom... han bor just nu på gotland... mysstisk typ, gillar krig och sådant..
Jag har hört nått om det där. Lite ovanligt för att vara honom. Lumpen kan förstöra vem som helst.
July 19, 2001
Super-Svensson wrote: Drick med stil för fan!
Håller med, det är lite risigt när det ska pissas i trädgården och sådant. Själv dricker jag aldrig så mycket, det ska vara så mycket att man blir lite skojjig bara 🙂 Det är så jävla tråkigt att ligga på någon jävla soffa med världens risigaste mage.
October 1, 2002
Vad vi gör då vi är fulla?
Fjortissaker, desvärre.
Tyvärr brukar vi få helt befängda idéer för oss som att "trasha" cyklar, som uppenbarligen stått ivägen för vår oss ... 😕
Vad mer? - Hmmjo, matkrig inne på den lokala Max-restaurangen (Typ vid klockslaget 03:20). Det här har hänt fler än en gång. Och när vi är klara sitter det tomater i taket och hamburgekött fastklistrat på fönsterrutorna.
Ugh. Det är så att man skäms då fyllan avtar.
2 Guest(s)