October 1, 2002
Jerry wrote: Och ni fortsätter dricka? Vore trevligt att låta er betala för skadorna ni gör.
Och vi fortsätter dricka.
Alltsom oftast går det att dricka och ha huvudet i behåll. Dock går det överstyr ibland.
Och ja, visst vore det trevligt att låta oss betala för det vi gjort. Ska jag ge dig mitt namn och adress via PM så att du kan sätta dit mig?
Varsågod.
November 4, 2001
har en kompis som brukar skada sig själv rätt rejält.
En gång kom han fram till mig och sa:
"Ey, vi tar en tävling vem som kan falla längst utan att ta i med händerna", varpå han började falla. Saken är den att han aldrig tog emot sig utan körde hakan rakt ner i grusgången 😀
en annan gång trillade han ner för en 10m hög brant sluttande klippa... kunde gått jävligt illa det där men det såg förbannat kul ut när han rullade ner 😀
October 1, 2002
Spannen wrote:
en annan gång trillade han ner för en 10m hög brant sluttande klippa... kunde gått jävligt illa det där men det såg förbannat kul ut när han rullade ner 😀
Då måste det nästan ha varit en 10 meters 'hög brant' med 20 graders lutning?
Om den nu var så brant tvivlar jag på att din vän skulle varit vid livet idag ...
April 5, 2003
ojoj... själv har jag inte gjort så mycke djävulskap men har ett par polare som provat en del 😉 Dom har dragit ned en julbelysning från ett hus, varit jagade med hagelgevär, pissat i en volvo tank, sprängt polisens postlåda, hängt upp en kille i skosnörena men dom gick visst av ganska fort, åkt snålskjuts med piket bilen plus en massa annat som jag säkert inte kommer ihåg 😀 åka snålis med piketbilen var rätt skoj faktiskt 😀
November 4, 2001
Shinji wrote: [quote=Spannen] en annan gång trillade han ner för en 10m hög brant sluttande klippa... kunde gått jävligt illa det där men det såg förbannat kul ut när han rullade ner 😀
Då måste det nästan ha varit en 10 meters 'hög brant' med 20 graders lutning?
Om den nu var så brant tvivlar jag på att din vän skulle varit vid livet idag ...
Ok kanske skrev lite fel/överdrev... låt oss säga att det var en 10m lång brant, av en klippa. Alltså han rullade 10m ner för en klippa... fallhöjd ~3-4m
November 5, 2001
Super-Svensson wrote: [quote=Arny][quote=skiroy] Skrålandes Tomas Ledin eller Ulf Lundell. 🙂
Uscha...
Eller Gyllene Tider...
Snacka INTE skit om Gyllene Tider!! 👿
Har inget emot Gyllene Tider. Riktig sommarmusik. Ska ev. på deras konsert i Skövde faktiskt. Det finns forfarande biljetter kvar så om du inte har skaffat nån tycker jag att du ska komma till Skövde den 28/7.
February 3, 2003
Ogillar starkt Gyllene Tider...Fast ändå ONTOPIC
Sist jag var full så satt jag och filosoferade som jag brukar göra annars. Försökte driva ut demoner ut en tjejkompis huvud. Stog på huvudet i en säng i ett par sekunder. Snackade och umgicks med folk.
Lite tråkigt. Jag ble nyckter efter 2 timmar.
February 15, 2003
Arny wrote: [quote=Super-Svensson][quote=Arny][quote=skiroy] Skrålandes Tomas Ledin eller Ulf Lundell. 🙂
Uscha...
Eller Gyllene Tider...
Snacka INTE skit om Gyllene Tider!! 👿
Har inget emot Gyllene Tider. Riktig sommarmusik. Ska ev. på deras konsert i Skövde faktiskt. Det finns forfarande biljetter kvar så om du inte har skaffat nån tycker jag att du ska komma till Skövde den 28/7.
Härligt härligt..
Har haft biljetter sen de släpptes, dock till konserten på Stockholms Stadion 23/7!!..
3 Guest(s)