January 14, 2002
Vad kan man göra med en gammal 333mhz som inte har internet eller är inkopplad till nätverket? 😛
333mhz
512ram
36gb hd
Förslag som leder till att datorn förstörs på ett eller annat sätt har jag hört. så kom gärna med något nytt seriöst förslag 😛
Ps: vet inte om tråden hör hemma här på allmänt direkt, men vet inte vart jag ska posta den annars :bgrin:
January 14, 2002
Mean Machine wrote: Jag skulle stenhårt satsa på att klocka skiten ur den med alla medel. 🙂
Prova lite roliga nya kylningar, etc, etc.
Jag suger på att klocka + att minnena, moderkortet inte direkt gillar varandra typ 😛
Men skulle ju kunna fösöka att få ner tempen så mycket som möjligt på den, kanske kan vara lite skoj 😛
January 14, 2002
Dehman wrote: Du kan ju slänga in någon trevlig *nix dist och exprimentera lite =)
har funderat på det med.. kanske blir något sådant senare.
NES_Boy wrote: Ptja... Du skulle alltid kunna koppla in den i nätverket? 🙄
Annars låter väll Dehman's förslag ganska vettigt
har ingen router, inte heller 3 nätverkskort
January 14, 2002
Öwall wrote: gör en stereo eller något annat kul av den, använd den hursomhelst någon annanstans än du har den vanliga datorn, annars kommer du bara använda den istället.
om du har bil kan du modda in den i handskfacket och göra den till en fräck bilstereo
Det har jag funderat på att göra, problemet är att bilen står typ 1 mil härifrån 😛 måste få brorsan att köra hem den hit 😛
May 17, 2002
1. Spela igenom Monkey island 1&2
2. Plock ur och säljer minnet och hårddisken
3. Plocka ur och behåll de delar som kan vara bra att ha men som inte genererar något värde på andrahandsmarknaden.
4. Hoppa in i bilen, åk till närmsta återvinningscentral och släng skrotet.
5. Åk till närmsta (bästa om det inte är för långt, tänk på soppapriset) pizzeria och köp kebab för pengarna du fick in på försäljningarna.
1 Guest(s)