January 17, 2002
Började tänka idag... Vad åt mammorna under graviditeten för 16-17 år sedan?
Man kollar på skolan tex, vi har väldigt många 1or 2or som ser ut att vara en dag äldre än 13... Likadant överallt, det finns alltid väldigt många "småttingar" som springer omkring och ser ut som om dom har kommit totalt fel.
Det värsta är att dom i 90% av fallen alltid är omogna, uppkäftiga och har så många förutfattade meningar som det inte finns ett skit som grund för. Många är anhängare till SD, skruttar omkring och säger att alla invandrare ska ut, ut och ut, helst alla 300.000 tätt hoppackade på en isbrytare som ska gena över närmaste hav med 30 minusgrader (Jag är själv en liten anhängare av SD, men jag har definitivt andra värderingar och insikter än dessa). De enda invandrare de antagligen någonsin sett är ägaren av den lokala pizzerian och ett par gangster wannabes på stan. För att inte TALA om att varenda jävel lirar CS och försöker effektivt klämma in ett "lol" eller "omg" i varannan mening.
Det roliga är att resterande 10% nästan alltid är otroligt mogna för sin ålder och är ofta mer förnuftiga än vissa vuxna.
Synd bara att de där 10% inte visar sig så ofta...
Vad de än åt så har de förstört en del av framtidens generation mycket effektivt.
September 4, 2002
Kebab?
Jag undrar hur mycket maten egentligen har att göra med barnens uppfostran. Ett barn som matas med ärtsoppa hela sin uppväxt kanske inser att det lönar sig att spara och vara ekomisk samt se det bättre i livet? Idag märker man att vi äter alldeles för mycket kebab och McDonalds om man nu ska se det på mat-viset. Det vart bättre förr tycker jag.
January 28, 2003
m00pid00 wrote: Kebab?
Jag undrar hur mycket maten egentligen har att göra med barnens uppfostran. Ett barn som matas med ärtsoppa hela sin uppväxt kanske inser att det lönar sig att spara och vara ekomisk samt se det bättre i livet? Idag märker man att vi äter alldeles för mycket kebab och McDonalds om man nu ska se det på mat-viset. Det vart bättre förr tycker jag.
synd bara att du inte levde då :bgrin:
jag anser mig också tillhöra dom mogna, hatar alla som går runt och "lolar" sig å sånt.. :arg:
varje gång någon säger det så ser man femton finnar poppa fram på vederbörande...
June 3, 2001
Från lekis till 3:an i gymnasiet så har jag alltid var kortast i hela klassen.
Hur kul är det att alltid få sitta bland tjejerna i miten på första raden genom hela skolåldern? :arg:
Min mamma måste ha ätit krymppiller eller nått.
Dessutom har jag fått hela släktens "skavanker" på mig som t.ex 10 olika allergier, plattfot (får ont i ryggen i stort sett varenda dag), vänsterhänt, (allting görs för högerhänta), jag har dyslexi
January 17, 2002
Tror ingen riktigt fattade mitt inlägg... aja
Steel: sök bara på "Sara spraker" på http://www.desktopgirls.com 😉 Hon där har prytt mitt skrivbord i ett halvår nu, kan inte titta mig less!
January 23, 2002
Gueno wrote:
CoLiC wrote:
Steel: sök bara på "Sara spraker" på http://www.desktopgirls.com 😉 Hon där har prytt mitt skrivbord i ett halvår nu, kan inte titta mig less!
Saved in babes 😀
September 13, 2002
CoLiC wrote: Säkert kocken som gömde något i salsan
btw, hur lyckades du banta bort dom där 10-15 kilona från din förra avatar till den du har nu? Visste inte att du var med i viktväktarna...
hmm.. om jag bantat 15 kilo sedan den bilden tagits så hade jag vägt ca 50Kg nu.. å det gör jag fan inte 🙂
jag väger aldrig ett gram över 65 kilo SÅDETSÅ...
blev du kinkig när jag sade att jag trodde du såg mer ut osm en 14 is med hud len som en babyröv i nyllet? å lite mera lik belgarath?
June 28, 2001
jag får lust att säja lol när nått banalt inträffar.
händer ju inte ofta, men skoj kan det bli.
alltså, smiglinen är för jävla feta nu mer, minns när jag var liten så fanns det några som var feta, nu är nästan alla feta.
att päronen inte tar nått ansvar, ibland vill man ju gå fram till folk som är ute och går och säja till dom att sluta göda ungarna.
värst är ju när hela familjen är smällfeta och inte inser det.
2 Guest(s)