August 20, 2001
Pwent wrote: Jag undrar var dom där ärtsoppsmänniskorna håller hus "dagtid", jag vet att dom finns men dom syns aldrig till där man kan få tag på dem.
Det är de människorna som lärt sig vad ödmjukhet och respekt egentligen innebär så de springer inte runt och gnäller och tjafsar om allting! 😉
December 15, 2002
Ja mycket små knäppisar som springer runt blir de. Min frus mormor satt i Hitlers trevliga små läger under andra världskriget. Behöver jag säga att verkligen tycker illa om smygnassar?...
Var dock lite kul att läsa en nostalgitråd från en person som inte ännu fyllt 20 😀 för de har du väl inte?
April 14, 2002
Gueno wrote: Hur kul är det att alltid få sitta bland tjejerna i miten på första raden genom hela skolåldern?
Skulle jag gärna gjort 😉
Jag har själv alltid undrat varför alla årskusers (eleverna) blir mindre och mindre. Alltså. När jjag gick i en klass var vi sätt lånnga men nästa år kom den massa knattar sen nästa ännu mindre 😀
August 20, 2001
Marcan- wrote: [quote=Gueno]Hur kul är det att alltid få sitta bland tjejerna i miten på första raden genom hela skolåldern?
Skulle jag gärna gjort 😉
Jag har själv alltid undrat varför alla årskusers (eleverna) blir mindre och mindre. Alltså. När jjag gick i en klass var vi sätt lånnga men nästa år kom den massa knattar sen nästa ännu mindre 😀
Du menar längden på eleverna eller antalet elever i varje klass???
January 4, 2001
Gueno wrote: Från lekis till 3:an i gymnasiet så har jag alltid var kortast i hela klassen.
Hur kul är det att alltid få sitta bland tjejerna i miten på första raden genom hela skolåldern? :arg:
Jag var i medellängd upp till 7-8:an.. sen sa det pang och jag växte nästan 20cm på 2år... och nu är jag nästan ett huvud längre än dom flesta... 🙂
April 14, 2002
DiDi wrote: [quote=Marcan-]Längden 😛
Ok... Då vet jag, förstod inte så mycket av ditt tidigare inlägg
Kan väl ha att göra med att man växer under den årskursen... sedan när det börjar nya så: "Va, så liten var väl inte jag när jag bärjade för ett år sedan" 😉
hehe visste in te hur jag skulle formulera mej 😀
Men jag lovar att när jag gick i 9an var jag väl minst 180cm. De som gick i nian på den skolan året efter var fan ett huvve kortare ;D
July 19, 2001
Äh, alla blir ju bara längre och längre.. Det jag blir irriterad över är alla jävlar som inte vill lära sig något i skolan.. MAN FÅR GRATIS UNDERVISNING! Näe, jag tycker att vi ska införa agning i skolan. Ni kommer väl ihåg videon som Chef visade för alla föräldrar i South Park när alla barnen sade att de hade ADHD för att slippa få läxa?.. Så ska det vara.. Om eleverna inte lyssnar även fast de har blivit tillsagda ett par gånger så ska man fan få klappa till dem..
August 22, 2005
CoLiC wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Låter som Colic pratar om mig 😮
Jasså, du är omogen, uppkäftig och har så många förutfattade meningar som det inte finns ett skit grund för?
Då vet vi
Nej, men jag hoppas en viss annan person här på forumet tog åt sig iaf! :bash: 🙄
Mm gjorde jag 🙁
September 13, 2002
ManicBlue wrote: Ja mycket små knäppisar som springer runt blir de. Min frus mormor satt i Hitlers trevliga små läger under andra världskriget. Behöver jag säga att verkligen tycker illa om smygnassar?...
Var dock lite kul att läsa en nostalgitråd från en person som inte ännu fyllt 20 😀 för de har du väl inte?
var det somarlägren för tyska ungdomarna i HJ eller?
November 16, 2002
Jag vet det dricks för lite mjölk, kolla på japanerna dom dricker ju knappt nån mjölk alls 😀
men jag håller med dig när jag va 10-14 så va jag livrädd för alla som var äldre än mig o hade feting respekt för dem
men snorisarna idag säger att man ska slå dem och att dem inte är rädd för en o e allmännt jäkkla uppkäftiga
2 Guest(s)