June 17, 2002
Smirnoff wrote: Visst går det att åka upp till rymden, betala bara 200miljoner kronor så får du åka mer Ryssarnas Souz raket 🙂
Fast jag tvilar starkt på om tv3 har råd med det, killen fick säkert plåster på såren genom att åka till Nasas rymd musuem eller nått 😉
Äh.. där har man ju redan varit... 8)
däremot fick han nog lagom med deg i fickan när dom sa att han inte fick åka...
December 11, 2002
De köpte en plats på ett av de många projekt som är med i x-prize (http://www.xprize.org/), tävlingen som går ut på att bygga en civil farkost som kan ta upp två pers i rymden och sedan göra det igen inom två veckor.
Än så länge har ingen lyckats. Det finns ett gäng seriösa projekt så någon ska nog lyckas till slut. Frågan är bara om det blir rätt projekt...
/Kenrih
August 20, 2001
Vaniljflickan wrote: Men hur kan man då ha ett tvprogram om det där vinsten är att få åka? Skulle jag typ stämma tv eller nåt om det var jag. Men med tanke på att första svensk håller på och tränar nu och har gjort det i 10 år eller vad det var....
Hur kan man ha tv-program som fortsätter pumpa ut wannabe-artister? En av livets större gåtor 😉
February 21, 2003
Nä, inte har det hänt mycket där inte. Senast år 2007 är det dock sagt.
August 22, 2001
keffing wrote: asså i kontraktet eller whatever stod det att vinnarn skulle få åka till rymden senast år whatever eller få X antal kronor
Skulle hellre välja X antal kronor, jag menar hur värt kan det vara att åka och titta på..... ingenting? 😉
Det du, Ogrebeast, den ekvationen löser du inte. :dead:
February 21, 2003
Vaniljflickan wrote: [quote=keffing]asså i kontraktet eller whatever stod det att vinnarn skulle få åka till rymden senast år whatever eller få X antal kronor
Skulle hellre välja X antal kronor, jag menar hur värt kan det vara att åka och titta på..... ingenting? 😉
Näe, eftersom du inte vet vad X är så har jag väldigt svårt att se hur du kom fram till ett svar. 😛
Surt om det visade sig vara en rabattkupong på Konsum haha 😀
August 22, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=keffing]asså i kontraktet eller whatever stod det att vinnarn skulle få åka till rymden senast år whatever eller få X antal kronor
Näe, eftersom du inte vet vad X är så har jag väldigt svårt att se hur du kom fram till ett svar. 😛
Surt om det visade sig vara en rabattkupong på Konsum haha 😀
*här är en räcka-ut-tungan-smiley*
Eller en mille!
2 Guest(s)