Inte mycket...
Nämnvärt kanske är att jag missade grevinnan och betjänten, blev beskjuten med en Pommac-kork av sonen och att jag fick oväntat dambesök över 12-slaget.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 2, 2001
Var på en fest först hos en tjej jag kände för några år sen. Trodde hon skulle bli glad att träffas men hon verkade mest sur. Så vi drog vidare mot krogen. Sen vid tolvslaget drog jag ut och för att träffa en tjej och kolla på fyrverkerier men jag kunde inte få tag på henne så jag fck stå där ensam. Det hela känns lite misslyckat faktiskt.
September 30, 2004
November 7, 2005
Jag hade dröm scenariot då jag är 100% gamers lånade lägenhet av en snubbe som förlorade vs me på ett lan o jag vann 2500kr för 2veckor sen
jag fick ett samtal i onsdags av honom o han hade letat upp mig o frågat om jag ville komma över o spela lite vid nyår ..
Han hade 2 datorer bredvid varandra och i torsdags kom jag dit o fredagen hade dom åkt lämnat mig med en platta öl o en magnum skumpa o 10cider..
med en lapp ta hand om lägenheten vi spelar på måndag ..
SÅ ena datorn chatt datorn o andra speldatorn 😉
Har en projektor här o värsta baskaggen så mitt nyår blev lyckat..
Speciellt när man tjej kom hit o förgyllde mina nätter 😛
November 29, 2003
Tofflade hemma hos en tjejkompis typ hela kvällen.
Sen när jag skulle hem och lämmna bilen så tog jag en sväng över stan, hade barat orkat skrapat frmarutan lite halvseriöst och en glugg på vänster rutan. Så möter piket bussen. "hoppas han inte såg min bakruta".
Glider vidare, får sedan se ett par xenonlysen, tänker hoppas inte det är en polis. Får snabbt en annan bil i häcken och vipps är tankarna på snuten borta. Men får sedan se hur dom där xenonlyserna närmar sig mig, så jag tar det lugnt. Efter ca 500m så ser jag i vänster backspegel att det blinkar blåttt och rött. Hoppar ur och dom vill bara att jag ska blåsa i "pipan" och visa kortet. 🙂 Det var nog det enda roliga som händer. Samt vid 00:00 när jag och rune skjöt av massa raket och shit, det var riktigt trevligt.
January 21, 2004
vi var 5 stycken flickor som åt middag hemma hos en ur sällskapet. hon hade lagat 3-rätters, och jag kunde inte njuta av något med min nypiercade tunga 🙁
senare ringde det på dörren och in stormar 7 glada pojkar med vodkaflaskor i händerna. så vi umgicks och drack tills det var dags att dra ner till hamnen för att kolla fyrverkerier och träffa folk. där var bara en massa fjortisar som sprang runt och halkade och skrek hej till alla dom kände och inte kände. måttligt skoj. men på det hela taget var det en ganska lyckad kväll.
November 22, 2001
Callister wrote:
Själv så var jag först hos en tjejkompis och hade trevligt
Detaljer! 😉
Jag o min sambo o ett gäng till var hos en kompis o käkade o drack lite öl o snaps. Sen åkte vi vidare till en annan kompis tjej som hade fest. Jättetrevligt, hon bodde på 13:e våningen så vi hade fantastisk utsikt över alla fyrverkerier. Jag lyckades tappa ena champagne-flaskan när vi kom dit, naturligtvis exploderade den så jag fick stå o plocka glas ett bra tag. Ska mig i fingret och naturligtvis fanns det inga plåster så jag fick ta toapapper och paket-tejp att bandagera med. Sen fick jag en champagne-kork i huvudet vid 12, men det gick bra. I övrigt blev allt som det skulle 🙂
Cigarr o cognac efter 12 var en vinnare helt klart.
May 1, 2003
Middag med killgänget här i Tuve, sedan fest där fler folk kom.
De två som höll i både middagen och festen fyllde också år, eller den ene och den andre fyllde den 21...
Riktigt trevligt var det iaf. Första gången man blev lite dragen, och jag måste säga att det var rätt gött att våga prata, dansa och ja... leva ut lite...
Alla var så glada och stämmningen var på topp.
Mitt bästa nyår hittills, nyårslöftet blev att gå ut mer...
July 27, 2002
Json_81 wrote: [quote=Callister] Själv så var jag först hos en tjejkompis och hade trevligt
Detaljer! 😉
Jag har tjej så det var inge snuskerier. 😉
Men vi spelade lite spel på playstation 2 (man ska imitera olika saker inför en kamera), shootade massor (galiano, kaffe o grädde) och drack.
Jag fick i mig 10 smirnoff.
June 5, 2004
Callister wrote: [quote=Json_81][quote=Callister] Själv så var jag först hos en tjejkompis och hade trevligt
Detaljer! 😉
Jag har tjej så det var inge snuskerier. 😉
Men vi spelade lite spel på playstation 2 (man ska imitera olika saker inför en kamera), shootade massor (galiano, kaffe o grädde) och drack.
Jag fick i mig 10 smirnoff.
I toy? ser så sjukt ut när man står o vevar med armarna som en annan galning. 🙂
3 Guest(s)