Vad hände igår för eran del?|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vad hände igår för eran del?
Extatic
Member
Medlem
Forum Posts: 2910
sp_UserOfflineSmall Offline
997398
January 1, 2006 - 1:41 pm
sp_Permalink sp_Print

MoNsTeR wrote: Rökte lite grönt o hade allmänt trevligt.

Trevligt trevligt wink

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
997400
January 1, 2006 - 1:52 pm
sp_Permalink sp_Print

azN- wrote: [quote=Callister][quote=Json_81][quote=Callister] Själv så var jag först hos en tjejkompis och hade trevligt

Detaljer! 😉

Jag har tjej så det var inge snuskerier. 😉

Men vi spelade lite spel på playstation 2 (man ska imitera olika saker inför en kamera), shootade massor (galiano, kaffe o grädde) och drack.
Jag fick i mig 10 smirnoff.

I toy? ser så sjukt ut när man står o vevar med armarna som en annan galning. 🙂

Vet inte vad "toy" är. Det var en webkamera kopplad till ps2 och en tv. 😀

Merlion
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 123
997401
January 1, 2006 - 1:53 pm
sp_Permalink sp_Print

MoNsTeR wrote: Var på fest hos en tjejkompis. Rökte lite grönt o hade allmänt trevligt. Tyvärr så blir man ju ganska seg efter ett tag 🙄

Har jag inte sagt till dig att låta bli att röka upp den överblivna grönkålen? 😉

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
997402
January 1, 2006 - 1:58 pm
sp_Permalink sp_Print

Vi var några som fixade god middag och efterrätt... Vid 12-slaget var det ut och skjuta lite raketer... Mycket trevligt.

azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
997406
January 1, 2006 - 2:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: [quote=azN-][quote=Callister][quote=Json_81][quote=Callister] Själv så var jag först hos en tjejkompis och hade trevligt

Detaljer! 😉

Men vi spelade lite spel på playstation 2 (man ska imitera olika saker inför en kamera), shootade massor (galiano, kaffe o grädde) och drack.

Jomen vissta fan heter dom "I toy" 😕
Haha, nu känner man sig dum vettu, "Eye toy" heter dom förstås ( http://www.webhallen.com/prod.php?id=34901 )

Callister
Member
Medlem
997408
January 1, 2006 - 2:12 pm
sp_Permalink sp_Print

azN- wrote: [quote=Callister][quote=azN-][quote=Callister][quote=Json_81][quote=Callister] Själv så var jag först hos en tjejkompis och hade trevligt

Detaljer! 😉

Jomen vissta fan heter dom "I toy" 😕
Haha, nu känner man sig dum vettu, "Eye toy" heter dom förstås ( http://www.webhallen.com/prod.php?id=34901 )

Aa det där varé. Skit fult. :blink:

sofly.
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 60
997409
January 1, 2006 - 2:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Först parmiddag på en kinarestaurang, därefter stor fest i ett gigantiskt hus, sedan lite hur som haver och därefter några timmars sömn i en (stängd) Maxservering.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
997410
January 1, 2006 - 2:17 pm
sp_Permalink sp_Print

sofly. wrote: i en (stängd) Maxservering.

Vad i hela fridens dar ? 😀
Våldgästade ?

sofly.
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 60
997411
January 1, 2006 - 2:19 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote:

Våldgästade ?

Nej så illa var det inte. 🙂 Min karl jobbar där.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
997418
January 1, 2006 - 2:36 pm
sp_Permalink sp_Print

sofly. wrote: [quote=skiroy]

Våldgästade ?

Nej så illa var det inte. 🙂 Min karl jobbar där.

Saken är klar, du våldgästade. 😉

Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
997420
January 1, 2006 - 2:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Nu ska vi se. Måste kolla min inkorg (telefon) och se så jag inte missar nåt 😛

Efter en god middag i hemmet så bär det av till huset där mina kompisar befinner sig. Klockan är väl runt 8. Där blir det öl, sprit, white russian och andra goda drycker. Och en gitarr såklart!

Efter en massa kortspel, gitarrspelande och öldrickande så ligger jag med 2 tjejkompisar i en säng (vi kommer till vilken säng senare). Även en annan kompis med, OCH en annans kompis flickvän.

Nu kallar vi dom två förstnämda tjejerna L och P, och flickvännen J.
Vi ligger där och pratar och har skoj, då kommer pojkvännen till J in, och ser att vi "myser lite" (inget sex eller nåt, lite smek här och där). L och P köttar somfan på J när pojkvännen kommer, på skoj såklart men porrigt, och han lackar somfan och typ "hmm okej" och försöker fake:a ett smile sen går han. Vi skrattar lite för det verkade som han tog det seriöst.

Sen, några minuter senare så burstar en anna kompis in, han som har huset/festen och är galen för att vi ligger i hans föräldrars säng. Nu blev han lite sur men det gick över efter en 20 min ;).

Poff! Nyår! Rakter som lyckligtvis kommer iväg och ingen skadas.

Ring ring! Ja hallå?
Nu vill 3 kompisar, som är på en annan fest att jag och L/P ska upp till dom. "värsta festen" säger dom och en skjuts kommer.

Väl där framme så visar det sig att det var en 5-6 pers bara, men det går väl an =).

Gratis sprit!
Och lite PS2... Efter lite snack och drickande så bestämmer sig några av oss för att bada, inkl. personen L. Vi går ner, och eftersom ingen har badbyxor, förutom den ena kompisen som vi nu kallar K, så hoppar vi i med kalsongerna. Kan notera att detta är ett spa, då personen vi är hos är ganska rik. Plask och skoj!

Nu, när jag och en annan som badat vill gå upp, så märker vi att L och K är lite väl intima i badet. NU mina damer och herrar, ska ni veta att L har en pojkvän, och det vet alla om inkl. K. Så dom "fortsätter" allt mer och mer, och jag och min vän filmar allt med kamera *tihi* och sen så snor min vän deras kläder medans jag tappert försöker torka min kalsonger.
Vi går upp en sväng för att senare besöka badet igen då L och K har vart borta ett tag. Watch and behold! Dom var visst inte i badet? Men vänta nu.. bastun. Jaha ja. Ni kan ju gissa vad dom håller på med.

Mitt i akten så kikar jag och min vän in, och chockade som vi blir så tar vi snabbt upp kameran och påminner L och K om att L har pojkvän och det kanske inte så smart att leka med andra då.

Bla bla, vi går upp (dom fortsätter) och sen kommer dom upp igen. Alla är rätt så sura på dom. Men de själva är för dumma för att inse vad dom håller på med.

Kompisen som badade med oss, som tog kläder etc har sin mycket äldre syrra där, som sen försvinner med en annan kompis ner i badet. Hmm, wtf. Efter mer drama så lackar kompisen sönder på sin syrra och hennes ragg för kvällen och burstar iväg hemmåt.

Sen spelade vi lite PS2 igen.

Så, ganska skoj kväll med sina höjdpunkter :D.
Men 98% av kvällen var riktigt skoj, och alla hade trevligt (nästan alla ;D).
Om man bortser från den långa biten jag gick hem sen kl 7 på morgonen, i snöstorm :P.

The End.

Callister
Member
Medlem
997425
January 1, 2006 - 3:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Inte mycket till karaktär hos din kompis som är otrogen, men sen kanske hennes förhållande inte var seriöst? Kul läsning iaf. 🙂

The Whistler
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 936
997426
January 1, 2006 - 3:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Skittråkig kväll med en ypperligt dålig Jet Li-film. På baksidan stod det att den spelades in 2004, men i själva verket var det Jet Lis första egenproducerade film inspelad 1986. Sjukt dålig i vilket fall, alla var dubbade, inklusive amerikanerna som pratade engelska.

Fram till tolv var jag synnerligen nere och tyckte synd som fasen om mig själv. Tog en promenad vid tolvslaget och tittade på fyrverkerierna vid Vätterstranden, sen gick jag tillbaka hem.

Hittade en tips&tricks-bok för jiu-jiutsu, så jag hällde upp en 15-årig satte igång The Best of Depeche Mode och njöt som fan. Satt och läste och bytte av med lite gamla Ultimate Fighting-filmer emellanåt. Klockan 4 gick jag och lade mig.

Slår lätt fyllefest...
Eller som min polare sade: "Fan, vi har hur mycket sprit som helst, brudarna kommer bli skitfulla"

Med andra ord bättre hemma... 🙂

jensa_morini
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 367
997427
January 1, 2006 - 3:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Fyllechaffis ja med...men bara 1000 kr rikare 👿

Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
997434
January 1, 2006 - 3:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: Inte mycket till karaktär hos din kompis som är otrogen, men sen kanske hennes förhållande inte var seriöst? Kul läsning iaf. 🙂

Båda två var/är lite borta tycker jag =).
Dels för att hon har en pojkvän, och dels för att han vet om det men skiter i det, kåta fan :P.

Fick ett SMS av henne nu imorse där hon bad om ursäkt. Fast det är väl inte mig hon ska be om ursäkt från egentligen :S

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
997436
January 1, 2006 - 3:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Inte så mycket, hade dock grymt trevligt.
En vas gick sönder och en kruka. Samt en dörr som en gjorde ett "fint" hål i med knogen. Så jag och en polare gav oss på att vända på dörren för att vara schyssta så den var vänd inåt mot tvättstugan. Allt gick bra tills man ska ha fast handtaget igen, vilket jävla pill så vi sket i det just då.

God fortsättning!

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
997439
January 1, 2006 - 3:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Öhh nu ska vi se.

Börja med middag osv hos en polare. Sedan drog vi till någon annan fest. Satt där och uggla ett tag. Hem igen och skulle fixa skjuts till en annan fest. Jävla problem blev det i.a.f. När vi väl kom dit så hängde vi där ett tag. Kolla fyrverkerier o.s.v. Sedan vid 2 tiden åkte vi till en annan fest. Men där åkte alla ifrån när vi kom. Så jag och 2 polare fick för oss att gå ner till byn till en annan fest. Sedan var det inte mycket mer.

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
997446
January 1, 2006 - 4:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Tjaaa, blev ganska packad av några ynka öl, sedan stog jag o raggade på några jättegamla kärringar (milfs) när dom skjöt upp sina ungars raketer =)

Jag var inte långt ifrån att följa med dom hem, tur att jag inte gjorde det, för när jag tänker efter så var dom säkerligen Skiroy ålder (40+) fast i mina beer googles så var dom 25.

NES_Boy
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1308
997448
January 1, 2006 - 4:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Nu ska vi se om jag kommer ihåg allt här, det började i alla fall med en massa matlagning inför den trevliga middagen med grannarna bestående av en hel del olika maträtter med allt från oxfilé till thai mat.

Efter middagen visar det sig att nästintill alla ungdommar (inklusive mig) ska dra iväg på lite olika fester.
Jag samt 3 av mina grannar ska iväg på samma fest och väntar in 3st polare till som ska följa med dit, när vi väl kommer dit märker vi att det redan konsumerats rätt så stora mängder alkohol och vi börjar dricka för att komma ikapp dom andra (Är för ung för att dricka så middagen med grannarna vad alkoholfri).
Det är en massa folk där både som man känner och som man aldrig träffat förut och efter ett par öl blev det riktigt trevligt.

Vid tolvslaget bar det av ut och dom som hade hållit sig nyktra tog fram raketer och smällde av innan det öppnades ett par flaskor champange och några cigarrer tändes samtidigt som alla hälsade varandra gott nytt år och var glada och trevliga innan vi insåg att det var kallt och alla gick in igen där festandet fortsatte.

Resten av kvällen blev också riktigt lyckad med sång och dans och en massa polare som man inte träffat på länge =)

Allt som allt ett riktigt lyckat nyår, tyvärr blir ju resultatet att man inte mår så finemang idag dock ^^

twnpxl
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1176
997453
January 1, 2006 - 4:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag gick på middag hos en kompis, blev lagom packad och åkte vidare till en annan kompis fest. Hinkade öl, dj:a Benassi och dansade tryckare med kompisens morsa. Innan vi gick ner till ängen för att skjuta pyrotekniken så blev jag slickad i örat av en annan polares ex. Polaren blev sned förstås.

Sköt raketer, drack någon annans bubbel och rökte någon annans cigarr, innan vi återvände till festen. Rätt som det var flög festens värd över sin lillebror och spöade honom, morsan i familjen blev tokigt snefull och vi beslöt oss för att festen nog var över.

Så jag gick hem och satte på min tjejkompis, som dessvärre var kvar när jag vaknade.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 60
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL