January 28, 2003
Ogrebeast wrote: j**la bra fantaster ni är då som har 30'000 olika felstavningar på hans namn som är
MacGyver
http://www.uplinktech.net/macg.....cintro.gif
och inget annat! :arg:
Instämmer i föregående talares inlägg
HEDNINGAR
January 28, 2003
Vajsman wrote: McGyver, A-team, Airwolf, Knight Rider...snacka om serierna var bättre förr. Nu äre bara dokusåpor och plastiga tramsserier. Arkiv X är typ enda bra ju..
MrWeizel wrote: 1. A-Team fan det bästa som någonsin gjorts!! "If you got a problem and no one else can help you, and if you can find them, maybe you can hire THE A-TEAM" :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp:
2. MacGyver så j**la gjuten så det är sanslöst!! vem kan itne älska killen med det största lövet världen skådat?? love him.. *avguda* :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp:
3. Knight Rider fyfan va bra!! BOOSTER!! :worshipp: :worshipp: :worshipp:
4. Airwolf satans cool militärserie! den "helikoptern" är inte att leka med 😀 :worshipp: :worshipp:
5. T.J. Hooker med det namnet kan man ju inte motstå den genom tiderna bästa polisserien!! :worshipp:
January 28, 2003
Marcan- wrote: Fyfan va den serien är bra, har några avsnitt, nostalgi som fan när man ser det. Lätt idolen när man var liten (och även nu kanske?) 😉
Ja, hur kan man inte beundra en man som kan göra bomber av enbart en tävlingscykel, som råkade vara av magnesium?!?! 8)
May 22, 2001
MrWeizel wrote:
[quote=MrWeizel]1. A-Team fan det bästa som någonsin gjorts!! "If you got a problem and no one else can help you, and if you can find them, maybe you can hire THE A-TEAM" :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp:
2. MacGyver så j**la gjuten så det är sanslöst!! vem kan itne älska killen med det största lövet världen skådat?? love him.. *avguda* :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp:
3. Knight Rider fyfan va bra!! BOOSTER!! :worshipp: :worshipp: :worshipp:
4. Airwolf satans cool militärserie! den "helikoptern" är inte att leka med 😀 :worshipp: :worshipp:
5. T.J. Hooker med det namnet kan man ju inte motstå den genom tiderna bästa polisserien!! :worshipp:
För en gång skull kan jag hålla me dig 🙂 8) Du vet vad bra serier är iallafall.
May 1, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Marron]alla borde skiva till SVT och fråga om inte MacGyver kommer visas snart igen..
var la de som visade det, när jag kollade iaf..
Har alltid varit 3an eller Femman som visat det sedan jag såg det första gången, runt 1993-94
Jag har iaf sett på tvåan! 😛
Vi hade inte kabeltv då och jag är rätt säker på det.. fasst jag var liten då 😀
1 Guest(s)