July 27, 2002
CoLiC wrote: [quote=Callister]Var där runt 18.00 .. vid sergel stog det minst 50 civilpoliser, och det sprang omkring kriminalare och snuttar överallt. O sen var det massa poliseskorter med motorcykel o grejjer följt av limosiner. 😕
Jennifer Lopez antar jag
Hon åkte ju hem för flera dagar sen...
December 31, 2002
gege wrote: [quote=whak]*host*nobelmddagen*host*
hehe
Tobi-Wan kenobi wrote: Det var väl en nazzedemonstartion idag? Det var massor om snack om det inne på vänsterhubben på DC...
Salem?
Jo, precis. Så hette det.
EDIT: Kollade just med killarna på hubben och det är idag men senare ;). Jag tyckte datumet stämde eftersom jag kollade datumet efter 00.00
Sorry
August 16, 2002
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=gege][quote=whak]*host*nobelmddagen*host*
hehe
Tobi-Wan kenobi wrote: Det var väl en nazzedemonstartion idag? Det var massor om snack om det inne på vänsterhubben på DC...
Salem?
Jo, precis. Så hette det.
EDIT: Kollade just med killarna på hubben och det är idag men senare ;). Jag tyckte datumet stämde eftersom jag kollade datumet efter 00.00
Sorry
ja det är ju möte klockan 17:37 vid plattan för en demonstation, sen 16:00 vid rönninge pendelstation... hela två anti-nazi demonstrationer på en dag... kan det bli bättre?
May 17, 2002
Callister wrote: Var där runt 18.00 .. vid sergel stog det minst 50 civilpolisbilar, och det sprang omkring kriminalare och snuttar överallt. O sen var det massa poliseskorter med motorcykel o grejjer följt av limosiner. 😕
snuttar? snutt? korvsnutt? :-s
.doedels wrote: Kul o missa att det är nobelfesten... att du inte skäms ?!
Sant, det är något man inte får missa.
July 14, 2004
Tycker alla borde Delta i Salem Demonstrationerna.. ja menar grabben blev överfallen av en grupp när han var själv o misshandlad tills han inte kunde röra sig..sen börja dom tortera han med kniv tills dom högg han med den ett antal gånger o sen skar halsen av han...bara för att han hade åsikter...men get used to it,det är en rättighet. jag skulle deltagit ifall jag bott i stockholm.
December 31, 2002
Nomic wrote: Tycker alla borde Delta i Salem Demonstrationerna.. ja menar grabben blev överfallen av en grupp när han var själv o misshandlad tills han inte kunde röra sig..sen börja dom tortera han med kniv tills dom högg han med den ett antal gånger o sen skar halsen av han...bara för att han hade åsikter...men get used to it,det är en rättighet. jag skulle deltagit ifall jag bott i stockholm.
Nu blev säkert jättemånga sugna på att delta 😀
Free stabwounds for everyone...
July 14, 2004
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=Nomic]Tycker alla borde Delta i Salem Demonstrationerna.. ja menar grabben blev överfallen av en grupp när han var själv o misshandlad tills han inte kunde röra sig..sen börja dom tortera han med kniv tills dom högg han med den ett antal gånger o sen skar halsen av han...bara för att han hade åsikter...men get used to it,det är en rättighet. jag skulle deltagit ifall jag bott i stockholm.
Nu blev säkert jättemånga sugna på att delta 😀
Free stabwounds for everyone...
HAHAHA skulle inte tro att nån skulle våga stabba dig i en hög med 6000 nazzar ^^
July 19, 2001
keffing wrote: ja det är ju möte klockan 17:37 vid plattan för en demonstation, sen 16:00 vid rönninge pendelstation... hela två anti-nazi demonstrationer på en dag... kan det bli bättre?
En anti-nazi demonstration och en slänga sten på polisen demonstration är det väl ändå.. Frågan är vilken som är roligast att se på..
1 Guest(s)