November 26, 2002
stormaz wrote: Ingen som hört talas om 3 3 3 regeln? Tror det var 30 dagar utan mat 3 dygn utan vatten och sen 3 sekunder utan luft till hjärnan eller nått sånt. Fick lära mig under lumpen, men jag är inte säker på att jag minns rätt...
3 minuter utan luft, 3 dagar utan vatten, 3 veckor utan mat.
har för mig att den lyder så, inte säker på om det stämmer. jag tänker inte ta reda på det =)
May 23, 2001
Öwall wrote: [quote=stormaz]Ingen som hört talas om 3 3 3 regeln? Tror det var 30 dagar utan mat 3 dygn utan vatten och sen 3 sekunder utan luft till hjärnan eller nått sånt. Fick lära mig under lumpen, men jag är inte säker på att jag minns rätt...
har för mig att den lyder så, inte säker på om det stämmer. jag tänker inte ta reda på det =)
Ja, det låter vettigt. Jag bestämmer mig för att så är det, sen får ni säga va ni vill. Men jag har ju jävligt mycket kroppsfett så jag klara mig nu nån till vecka utan mat.
July 27, 2002
stormaz wrote: [quote=Öwall][quote=stormaz]Ingen som hört talas om 3 3 3 regeln? Tror det var 30 dagar utan mat 3 dygn utan vatten och sen 3 sekunder utan luft till hjärnan eller nått sånt. Fick lära mig under lumpen, men jag är inte säker på att jag minns rätt...
Ja, det låter vettigt. Jag bestämmer mig för att så är det, sen får ni säga va ni vill. Men jag har ju jävligt mycket kroppsfett så jag klara mig nu nån till vecka utan mat.
Grejen är att kroppen kommer lagra fett DIREKT sen när du börjar äta igen, pga. låg förbränning.
2 Guest(s)