March 19, 2003
Jag lånade ut mitt och personen i säga åkte fast.
Urkundsförfalskning samt att vi båda fick dagsböter.
Vi båda fick gå på förhör.
Jag tog imot "domen" och erkännde mitt misstag annars skulle det bli typ att vi skulle möta varandra i domstol om jag skulle hävda att han tagit de eller liknande.
November 22, 2001
Bjornstrom wrote: [quote=Json_81]Jag lånade en polares legg när jag var 17, det funkade alltid bra.
Det är väl att rekommendera före att använda ett falsklegg.Fast nu håller jag med andra i tråden, alla småglin borde hålla sig borta från krogen inkl ev söta småtjejer.
haha fin dubbelmoral där eller?
Med ålder kommer visdom 😉
October 10, 2004
BarateaU wrote: Jag lånade ut mitt och personen i säga åkte fast.
Urkundsförfalskning samt att vi båda fick dagsböter.Vi båda fick gå på förhör.
Jag tog imot "domen" och erkännde mitt misstag annars skulle det bli typ att vi skulle möta varandra i domstol om jag skulle hävda att han tagit de eller liknande.
Dagsbötern låg på?
May 17, 2004
Darakir wrote: Min polare lånade mitt leg och åkte fast.
Hon ringde mig och var helt skärrad, polisen hade sagt att det nog skulle bli böter för oss båda.
Nu... sju år senare har jag fortfarande inte hört något.Det är nästan lite synd, jag hade så bra försvar uttänkt. Det var nämligen så att hon fick låna mitt gamla leg, som hade gått ut. Det var alltså inte en gilitg urkund längre, och alltså borde det väl inte vara ett brott!
Hoppas jag.
det skulle det vist vara, plus det där försvaret är ett direkt erkännande också till brott 😛
det skulle bara förvärrat eran situation, elelr i alla fall din, om något 😉
March 19, 2003
yazaka wrote: [quote=BarateaU]Jag lånade ut mitt och personen i säga åkte fast.
Urkundsförfalskning samt att vi båda fick dagsböter.Vi båda fick gå på förhör.
Dagsbötern låg på?
Har för mig att det va nått i stil med 2500:- var.
2 Guest(s)