April 10, 2001
VAD har Amanda gjort när Göran inte såg...??
September 16, 2002
April 10, 2001
ThaMole wrote: Hmm.. Hur skoj var det på en skala???
LITE RASSE KANSKE!!!Finns nåt som heter adoptera... Mogna upp för fan...
Tjena.
Menade inget rasistiskt med detta, utan fann det hela vara lustigt av den enkla anledningen att dom faktiskt just har FÖTT ett barn, som ej har samma anlag som fadern. Spelar ingen roll om det vart svarta föräldrar med ett asiatiskt barn eller vilken variant man nu kan komma på.
Själv är jag gift med en kvinna som ofta har blivit kallad för svartskalle för sitt ursprungs skull, så vorre jag rasse hadde jag nog inte gift mig med henne.
Som sagt. lugna sig lite, kanske du inte såg nått komiskt i detta, det respekterar jag. Men jag uppfattade detta som komiskt och ville dela med mig.
Vill bara som slutkläm säga.
Att när man inte längre kan skämta om vissa enklare saker utan att bli påhoppad och kallad rasist, då är vi jäkligt illa ute.
Du kanske även stör dig på min avatar??
January 6, 2002
ThaMole wrote: Hmm.. Hur skoj var det på en skala???
LITE RASSE KANSKE!!!Finns nåt som heter adoptera... Mogna upp för fan...
Detta var bara en jäkligt rolig kommentar till en helt oskyldig bild.
De flesta kom nog fram till att det var ett adopterat barn utan ditt inlägg
Ett tips: Använd inte ord som du inte vet vad de innebär.
Vill du hacka på något som kan vara stötande tyckar jag du ska leta upp den person (Dev/Null) i detta forum som har en SS-soldat som avatar och säger sig komma från Deutschland.
June 17, 2002
Visst e det lite komiskt att alla andra har ett "vitt" barn o så en liten svart... Men att vissa inte kan få egna barn o då adopterar e väl igentligen inget att garva åt... eller hur...
Har en polare som e adopterad o tror nog han faktiskt skulle ta illa upp för en sån här tråd...
Men aja... Lek på ni.. Jag e ju ingen moderator iaf så...=) Bara säger min mening...
2 Guest(s)