June 20, 2002
ThaMole wrote: Visst e det lite komiskt att alla andra har ett "vitt" barn o så en liten svart... Men att vissa inte kan få egna barn o då adopterar e väl igentligen inget att garva åt... eller hur...
Har en polare som e adopterad o tror nog han faktiskt skulle ta illa upp för en sån här tråd...
Men aja... Lek på ni.. Jag e ju ingen moderator iaf så...=) Bara säger min mening...
det roliga är att det står under "veckans nyfödda" och att det sedan står att "lilla nanna föddes den 3 augusti"... 😀
hade det stått att ungen var adopterad skulle det inte vara något roligt med det...
September 20, 2001
ThaMole wrote: Visst e det lite komiskt att alla andra har ett "vitt" barn o så en liten svart... Men att vissa inte kan få egna barn o då adopterar e väl igentligen inget att garva åt... eller hur...
Har en polare som e adopterad o tror nog han faktiskt skulle ta illa upp för en sån här tråd...
Men aja... Lek på ni.. Jag e ju ingen moderator iaf så...=) Bara säger min mening...
Men det är väll ingen som har sagt nått om att alla har ett vitt barn förrutom du! Tanken slog mig inte ens förrän DU nämde det...
Du verkar vara lite trög eller fruktansvärt "humorlös" om du inte fattar ett sånnt skämt! Och det är fantamej inget rasistiskt i det!
August 21, 2001
Jag tyckte bilden var hur rolig som helst! Däremot tyckte jag att denna tråden var lite skrämmande. Folk anklagas för att vara rasister hur jevla fort som helst. Att kalla någon rasist är en allvarlig anklagelse, och man bör tänka sig för flera gånger innan man verkligen fäller denna anklagelse.
Jaja.. sol & fred på er alla.
June 17, 2001
NU har du fattat fel, det handlar inte om att alla andra har fått en vit unge och dom har fått en svart. Skit i alla andra på den siten och fokusera dig på den bilden. Det handlar om att 2 föräldrar (Av ljus hy) har fått en underbar dotter (av mörk hy) Fattar du inte ironin i detta så tycker jag synd om dig. Jag tror inte heller att din adopterade polare hade tagit illa upp eftersom han nog hade förstått det hela från första början.
Du skriver själv "Men att vissa inte kan få egna barn o då adopterar e väl igentligen inget att garva åt... eller hur..." Om du tänker efter nu, om dom har adopterat barnet, hur fan hamnade dom under "Veckans nyfödda"???
Sen skriver du "Men aja... Lek på ni.. Jag e ju ingen moderator iaf så..." och där svarar jag... Det är kanske tur det eftersom du inte kan se mellan raderna på ett så simpelt skämt.
Jag hoppas att du är med på vad Peter vill komma fram till. (Ett gott skratt UTAN rasistisk åsikt)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 29, 2002
Men nu stod det NYFÖDDA barn KANSKE!!!
Det som var lite roligt var just att det var 2 vita med ett mörkhyat barn under rubriken NYFÖDDA!! Tänk lite själv nån gång...
June 17, 2001
MDMA wrote: hehe.. eftersom ungen är nyfödd är den säkert inte adopterat. mamman är väl inseminerad eller nåt... eller kanske hon var me barn när de träffades.. hur de ligger till spelar ju inte så stor roll...
men skoj är de ju 😀
Jasså? Kolla datumet som ungen e född på 😉
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
ThaMole wrote: Ciao...
Är det samma sak som "Nu lämnar jag detta forum för gott"?
isf är jag inte med på hur du tänker, du skriker över att någon med ett kul skämt är rasistisk och när alla förklarar för dig att det inte var tanken bakom skämtet så drar du? Jag hoppas inte att det är så!
/FD. Crew ffs
June 17, 2002
[NH wrote: WIGGER][quote=ThaMole]Ciao...
Är det samma sak som "Nu lämnar jag detta forum för gott"?
isf är jag inte med på hur du tänker, du skriker över att någon med ett kul skämt är rasistisk och när alla förklarar för dig att det inte var tanken bakom skämtet så drar du? Jag hoppas inte att det är så!
NEJ NEJ.. Jag tänker bara inte svara på nå komentarer i detta inlägg mer... ser det som meningslös så...=) o så slipper ni mig här så...
Sen at svara i andra inlägg tänker jag göra...
1 Guest(s)