VAD har Amanda gjort när Göran inte såg...|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
VAD har Amanda gjort när Göran inte såg...
boogey
Member
Medlem
Forum Posts: 3901
sp_UserOfflineSmall Offline
230107
December 6, 2002 - 6:10 am
sp_Permalink sp_Print

ThaMole wrote: Visst e det lite komiskt att alla andra har ett "vitt" barn o så en liten svart... Men att vissa inte kan få egna barn o då adopterar e väl igentligen inget att garva åt... eller hur...
Har en polare som e adopterad o tror nog han faktiskt skulle ta illa upp för en sån här tråd...
Men aja... Lek på ni.. Jag e ju ingen moderator iaf så...=) Bara säger min mening...

det roliga är att det står under "veckans nyfödda" och att det sedan står att "lilla nanna föddes den 3 augusti"... 😀

hade det stått att ungen var adopterad skulle det inte vara något roligt med det...

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
230119
December 6, 2002 - 7:22 am
sp_Permalink sp_Print

Eftersom att det står under Nyfödda, är ungen inte adopterad. Antingen är det som Lentroo skrev tidigare att en av föräldrarna har dolda anlag eller så är det väl AI som gäller :bok: hehe

Hub
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 816
230177
December 6, 2002 - 10:35 am
sp_Permalink sp_Print

ThaMole wrote: Visst e det lite komiskt att alla andra har ett "vitt" barn o så en liten svart... Men att vissa inte kan få egna barn o då adopterar e väl igentligen inget att garva åt... eller hur...
Har en polare som e adopterad o tror nog han faktiskt skulle ta illa upp för en sån här tråd...
Men aja... Lek på ni.. Jag e ju ingen moderator iaf så...=) Bara säger min mening...

Men det är väll ingen som har sagt nått om att alla har ett vitt barn förrutom du! Tanken slog mig inte ens förrän DU nämde det...
Du verkar vara lite trög eller fruktansvärt "humorlös" om du inte fattar ett sånnt skämt! Och det är fantamej inget rasistiskt i det!

Garfzez
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 779
230191
December 6, 2002 - 11:04 am
sp_Permalink sp_Print

Jag tyckte bilden var hur rolig som helst! Däremot tyckte jag att denna tråden var lite skrämmande. Folk anklagas för att vara rasister hur jevla fort som helst. Att kalla någon rasist är en allvarlig anklagelse, och man bör tänka sig för flera gånger innan man verkligen fäller denna anklagelse.
Jaja.. sol & fred på er alla.

Alex aka NH|WiggeR
Member
Medlem
Forum Posts: 2067
230243
December 6, 2002 - 1:44 pm
sp_Permalink sp_Print

NU har du fattat fel, det handlar inte om att alla andra har fått en vit unge och dom har fått en svart. Skit i alla andra på den siten och fokusera dig på den bilden. Det handlar om att 2 föräldrar (Av ljus hy) har fått en underbar dotter (av mörk hy) Fattar du inte ironin i detta så tycker jag synd om dig. Jag tror inte heller att din adopterade polare hade tagit illa upp eftersom han nog hade förstått det hela från första början.
Du skriver själv "Men att vissa inte kan få egna barn o då adopterar e väl igentligen inget att garva åt... eller hur..." Om du tänker efter nu, om dom har adopterat barnet, hur fan hamnade dom under "Veckans nyfödda"???

Sen skriver du "Men aja... Lek på ni.. Jag e ju ingen moderator iaf så..." och där svarar jag... Det är kanske tur det eftersom du inte kan se mellan raderna på ett så simpelt skämt.
Jag hoppas att du är med på vad Peter vill komma fram till. (Ett gott skratt UTAN rasistisk åsikt)

/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"

Skruven
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 358
230246
December 6, 2002 - 1:53 pm
sp_Permalink sp_Print

Men nu stod det NYFÖDDA barn KANSKE!!!
Det som var lite roligt var just att det var 2 vita med ett mörkhyat barn under rubriken NYFÖDDA!! Tänk lite själv nån gång...

chrippaz
Member
Medlem
Forum Posts: 3518
230253
December 6, 2002 - 2:03 pm
sp_Permalink sp_Print

😮 storken måste levererat fel!

Varför måste alla tolka allt som rasistiskt?

MDMA
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 142
230313
December 6, 2002 - 3:55 pm
sp_Permalink sp_Print

hehe.. eftersom ungen är nyfödd är den säkert inte adopterat. mamman är väl inseminerad eller nåt... eller kanske hon var me barn när de träffades.. hur de ligger till spelar ju inte så stor roll...

men skoj är de ju 😀

Alex aka NH|WiggeR
Member
Medlem
230343
December 6, 2002 - 4:37 pm
sp_Permalink sp_Print

MDMA wrote: hehe.. eftersom ungen är nyfödd är den säkert inte adopterat. mamman är väl inseminerad eller nåt... eller kanske hon var me barn när de träffades.. hur de ligger till spelar ju inte så stor roll...

men skoj är de ju 😀

Jasså? Kolla datumet som ungen e född på 😉

/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"

MULLVADEN
Member
Medlem
Forum Posts: 4226
230587
December 6, 2002 - 10:57 pm
sp_Permalink sp_Print

aja... Jag ger väl upp då...
Ciao...

Alex aka NH|WiggeR
Member
Medlem
230651
December 7, 2002 - 12:37 am
sp_Permalink sp_Print

ThaMole wrote: Ciao...

Är det samma sak som "Nu lämnar jag detta forum för gott"?
isf är jag inte med på hur du tänker, du skriker över att någon med ett kul skämt är rasistisk och när alla förklarar för dig att det inte var tanken bakom skämtet så drar du? Jag hoppas inte att det är så!

/FD. Crew ffs

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
230660
December 7, 2002 - 12:49 am
sp_Permalink sp_Print

Öwall wrote: [quote=eatmydust]Men det var väl inget rasistisk i detta inlägg.
Det är ju ett klassiskt skämt.
När pappan upptäcker att han fått ett mörhyat barn och bägge föräldrana är blekhyade.

//Eat

Dödligt vapen 🙂

Och Nakna Pistolen 🙂

MULLVADEN
Member
Medlem
Forum Posts: 4226
230668
December 7, 2002 - 1:02 am
sp_Permalink sp_Print

[NH wrote: WIGGER][quote=ThaMole]Ciao...

Är det samma sak som "Nu lämnar jag detta forum för gott"?
isf är jag inte med på hur du tänker, du skriker över att någon med ett kul skämt är rasistisk och när alla förklarar för dig att det inte var tanken bakom skämtet så drar du? Jag hoppas inte att det är så!

NEJ NEJ.. Jag tänker bara inte svara på nå komentarer i detta inlägg mer... ser det som meningslös så...=) o så slipper ni mig här så...

Sen at svara i andra inlägg tänker jag göra...

Stupid Ass
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 994
231055
December 7, 2002 - 8:01 pm
sp_Permalink sp_Print

har för mig att d e typ 1 chans på millionen att två vita föräldrar utan några mörk-hyade släktingar i de närmsta generationerna faktiskt får ett färgat barn
o 1 på miljonen e ju troligare än många lotterier så...

affe
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 354
231140
December 7, 2002 - 9:52 pm
sp_Permalink sp_Print

jag känner en vit kille som har en vit fru som har tillsmammans har ett mörkt barn. det ligger till så att killens pappa var mörk, men killen blev vit ändån. anlag..;)

Kame_boy
Member
Medlem
Forum Posts: 2310
231191
December 7, 2002 - 10:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Påminner mig om "Mina jag och Irene" L0L.. stackars grabb 😀

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 99
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL