October 9, 2002
ICA baken 🙂 jag e den enda än iaf som har någon annan 🙂 fungerar kanon tycker jag, bara gå in i en ica butik när man vill sätta in pengar på kontot. Internet bank som är enkel...fin fin ränta. maestro kort (stavning?) kostar däremot 195kr året.
Edit: kom på att förra året så vann dom Pc för allas test som bästa Bank 😎
November 4, 2003
Handelsbanken, för att dom är måna om sina kunder och uppträder trevligt..
Hade sparbanken tidigare, bytte p.g.a deras brist på trevlighet.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2004
ilg@dd wrote: Handelsbanken, för att dom är måna om sina kunder och uppträder trevligt..
Hade sparbanken tidigare, bytte p.g.a deras brist på trevlighet.
Vi bytte också från sparbanken. Jag är då jätte nöjd i alla fall. Anledningen till att vi bytte var att pappa blev egen företagare och då passade handelsbanken bäst.
May 29, 2001
Har handelsbanken, sverigest sämsta bank: otrevlig och snorkig personal (i alla fall i uppsala och stockholm), helt kass internet lösning.
Och en annan sak, när man betalar via internet även fast klockan är tex 9:00 så går inte betalningen iväg förens dagen efter, det suger som fan! Är det så på alla andra banker?
Varför har jag inte bytt bank? för att jag inte orkar...
March 14, 2004
squarepusher wrote: Har handelsbanken, sverigest sämsta bank: otrevlig och snorkig personal (i alla fall i uppsala och stockholm), helt kass internet lösning.
Och en annan sak, när man betalar via internet även fast klockan är tex 9:00 så går inte betalningen iväg förens dagen efter, det suger som fan! Är det så på alla andra banker?
Varför har jag inte bytt bank? för att jag inte orkar...
Dom är då trevliga i Umeå i alla fall, samt att min internetbank funkar fint. Pengarna skickas direkt man har betalat.
2 Guest(s)