Vad har du för månadsinkomst?|Page 10|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vad har du för månadsinkomst?
Z1010
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 118
sp_UserOfflineSmall Offline
935205
August 10, 2005 - 11:05 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=Z1010] Jag är gammal nog för att förstå att ni är ena snorunge som inte vet ett smack om verkligheten och är ett pack inavlade skitstövlar som springer runt och ljuger!

Om det nu är så att alla ljuger här inne om sina löner vad gör ni då som ni har suttit och snackat ihop er om att jag är avundsjuk och att jag är en liten fjortis? Springer hem till morsan eller?

Men lilla vän...

Om du nu är så erfaren som du påstår, då skriver man inte som du gör.
Du beteer dig exakt som fjortisarna på ett annat förums ÖÄ som stängde för ett tag sedan.

Är man erfaren, då bemöter man man felaktigheter på ett konstruktivt sett, det gör knappast du.

När blev man omogen för att man talar sanningen och näbbar tillbaks till de personerna som inte fattar och är allmänt kaxiga och snackar en massa bullshit!? SKRIV någon som har styrkt sin lön, säg bara någon av dessa 20-30 stycken!

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
935207
August 10, 2005 - 11:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Z1010 wrote: När blev man omogen för att man talar sanningen och näbbar tillbaks till de personerna som inte fattar och är allmänt kaxiga och snackar en massa bullshit!? SKRIV någon som har styrkt sin lön, säg bara någon av dessa 20-30 stycken!

Och hur har du tänkt att man ska styrka sina påståenden om vad man tjänar?

Det är relativt enkelt att ta ett gammalt lönebesked och förfalska så det passar det man säger, om du vore lika gammal som du påstår så skulle du veta det.

Btw, hur gammal är du egentligen?

Du talar inte sanning, du beter dig som en bortskämd snorunge.

Z1010
Medlem
935208
August 10, 2005 - 11:09 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=skiroy][quote=Z1010][quote=zmutte]HAHAHAHAHAHA, vänta, vänta... vänta, HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

ett gott skratt förlänger livet, tack Z1010, du kanske borde även satsa på att skära ned på tjacket, verkar inte vara nyttigt för dig.

Själv är jag 20 år och får 2400 kr i månaden (10 månader om året) utav CSN.

Nej tyvärr så är jag ingen pundare som du elelr alkoholist, din farsa är det vet jag och morsan dog utav det har jag för mig??? Släpp bollen och kom in i matchen snorunge!

Jag har funderat och funderat.
Jag känner igen ditt sätt att skriva och så kom jag på varifrån !
I denna tråd flippade du ut totalt... 😉

https://www.nordichardware.se/forum/medlemmar-med-0-inlagg-vt69209.html

Lika som bär..
Och lika roliga..
Grannarna måste tro att jag sitter och super eller nått, asgarvar mitt i natten..

Haha du ahr fortfarande inte kommit ifrån lägenhetsstadiet och köpt dig ett hus eller en villa, ja där ser man...

fluffer
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 201
935209
August 10, 2005 - 11:10 pm
sp_Permalink sp_Print

zmutte wrote: Z1010: du har krävt alla på personuppgifter, langa lite personuppgifter till mig, namn, personnummer, telefon, bostad. kom igen nu, är du feg eller? (som du säger till andra)

obelix
Member
Medlem
935210
August 10, 2005 - 11:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Z1010 wrote: Haha du ahr fortfarande inte kommit ifrån lägenhetsstadiet och köpt dig ett hus eller en villa, ja där ser man...

Och vad är det för speciellt med att bo i hus?

Bortsett från att det tyder på att du fortfarande sitter hemma i ditt pojkrum i dina föräldrars hus.

Z1010
Medlem
935212
August 10, 2005 - 11:11 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=Z1010] När blev man omogen för att man talar sanningen och näbbar tillbaks till de personerna som inte fattar och är allmänt kaxiga och snackar en massa bullshit!? SKRIV någon som har styrkt sin lön, säg bara någon av dessa 20-30 stycken!

Och hur har du tänkt att man ska styrka sina påståenden om vad man tjänar?

Det är relativt enkelt att ta ett gammalt lönebesked och förfalska så det passar det man säger, om du vore lika gammal som du påstår så skulle du veta det.

Btw, hur gammal är du egentligen?
Jag är nyss fyllda 22 år och vad är det som jag har ljugit om? Obelix (tjockis 😀 ) läs mitt första inlägg i denna tråd så förstår du hur jag menar ang styrka lönen.

Du talar inte sanning, du beter dig som en bortskämd snorunge.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
935214
August 10, 2005 - 11:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Z1010 wrote: [quote=ilg@dd][quote=skiroy][quote=Z1010][quote=zmutte]HAHAHAHAHAHA, vänta, vänta... vänta, HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

ett gott skratt förlänger livet, tack Z1010, du kanske borde även satsa på att skära ned på tjacket, verkar inte vara nyttigt för dig.

Själv är jag 20 år och får 2400 kr i månaden (10 månader om året) utav CSN.

Nej tyvärr så är jag ingen pundare som du elelr alkoholist, din farsa är det vet jag och morsan dog utav det har jag för mig??? Släpp bollen och kom in i matchen snorunge!

Jag har funderat och funderat.
Jag känner igen ditt sätt att skriva och så kom jag på varifrån !
I denna tråd flippade du ut totalt... 😉

https://www.nordichardware.se/forum/medlemmar-med-0-inlagg-vt69209.html

Lika som bär..
Och lika roliga..
Grannarna måste tro att jag sitter och super eller nått, asgarvar mitt i natten..

Haha du ahr fortfarande inte kommit ifrån lägenhetsstadiet och köpt dig ett hus eller en villa, ja där ser man...

Jag har ägt och bott villa/villor också..
Men av anledningar du inte har att göra med så bor jag sedan i april i hyreslägenhet tillfälligt..
Beräknar att flytta till villa igen nu i höst.

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Z1010
Medlem
935215
August 10, 2005 - 11:16 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=Z1010]Haha du ahr fortfarande inte kommit ifrån lägenhetsstadiet och köpt dig ett hus eller en villa, ja där ser man...

Bortsett från att det tyder på att du fortfarande sitter hemma i ditt pojkrum i dina föräldrars hus.

Kom hem till mig där jag bor i min lägenhet och så ska du få se på mitt kontrakt, den lägenheten jag bor i är en insatslägenhet! Ingen jävla hyresrätt som någon jävla tattarunge har, där är de fattiga som bor i insatslägenheterna är det fotast de med lite mer pengar! Så de som tjänar så pass mycket borde ju ha värsta feta villorna med tanke på att min inkomst inte ens är i nä'rheten av era ja herregud tänk om man hade 20.000:- rent i månaden eller närmre 40.000:- i månaden.

Fortfarande har jag rätt och ni kan inte bevisa motsatsen eller är så fega och bangar ur när det väl kommer till kritan!

HAHAHAHAHAHA säger jag bara ni är ett pack inavlande töntar som hittar på en massa dynga och den där json81 är verkligen ett missfoster som borde tvångsvårdas för sitt skitsnack!

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
935217
August 10, 2005 - 11:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Z1010 wrote: [quote=obelix][quote=Z1010]Haha du ahr fortfarande inte kommit ifrån lägenhetsstadiet och köpt dig ett hus eller en villa, ja där ser man...

Kom hem till mig där jag bor i min lägenhet och så ska du få se på mitt kontrakt, den lägenheten jag bor i är en insatslägenhet! Ingen j**la hyresrätt som någon j**la tattarunge har, där är de fattiga som bor i insatslägenheterna är det fotast de med lite mer pengar! Så de som tjänar så pass mycket borde ju ha värsta feta villorna med tanke på att min inkomst inte ens är i nä'rheten av era ja herregud tänk om man hade 20.000:- rent i månaden eller närmre 40.000:- i månaden.

Fortfarande har jag rätt och ni kan inte bevisa motsatsen eller är så fega och bangar ur när det väl kommer till kritan!

HAHAHAHAHAHA säger jag bara ni är ett pack inavlande töntar som hittar på en massa dynga och den där json81 är verkligen ett missfoster som borde tvångsvårdas för sitt skitsnack!

Så du är en fattig tattarunge?

fluffer
Medlem
935220
August 10, 2005 - 11:21 pm
sp_Permalink sp_Print

zmutte wrote: [quote=zmutte]Z1010: du har krävt alla på personuppgifter, langa lite personuppgifter till mig, namn, personnummer, telefon, bostad. kom igen nu, är du feg eller? (som du säger till andra)

Jag väntar fortfarnade ivrigt. Tror inte på ett piss av det du säger.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
935221
August 10, 2005 - 11:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Z1010 wrote:

den där json81 är verkligen ett missfoster som borde tvångsvårdas för sitt skitsnack!

Nä, nu får nån moderator ta och plocka bort den där gödselspridaren tycker jag..

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Z1010
Medlem
935222
August 10, 2005 - 11:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: [quote=Z1010][quote=obelix][quote=Z1010]Haha du ahr fortfarande inte kommit ifrån lägenhetsstadiet och köpt dig ett hus eller en villa, ja där ser man...

Kom hem till mig där jag bor i min lägenhet och så ska du få se på mitt kontrakt, den lägenheten jag bor i är en insatslägenhet! Ingen j**la hyresrätt som någon j**la tattarunge har, där är de fattiga som bor i insatslägenheterna är det fotast de med lite mer pengar! Så de som tjänar så pass mycket borde ju ha värsta feta villorna med tanke på att min inkomst inte ens är i nä'rheten av era ja herregud tänk om man hade 20.000:- rent i månaden eller närmre 40.000:- i månaden.

Så du är en fattig tattarunge?

Oj missade ett kommatecken där...

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
935224
August 10, 2005 - 11:24 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=Z1010]
den där json81 är verkligen ett missfoster som borde tvångsvårdas för sitt skitsnack!

Nä, nu får nån moderator ta och plocka bort den där gödselspridaren tycker jag..

Har en känsla av att han blir bannad nu när skiddan är inne. :bgrin:

HAR DU MISSAT DETTA ELLER;

zmutte wrote: [quote=zmutte][quote=zmutte]Z1010: du har krävt alla på personuppgifter, langa lite personuppgifter till mig, namn, personnummer, telefon, bostad. kom igen nu, är du feg eller? (som du säger till andra)

Jag väntar fortfarnade ivrigt. Tror inte på ett piss av det du säger.

fluffer
Medlem
935225
August 10, 2005 - 11:27 pm
sp_Permalink sp_Print

äh, detta är billig underhållning -freakshow på högsta nivå, skiddan låter freaket sprattla en stund till.

beta
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1736
935226
August 10, 2005 - 11:29 pm
sp_Permalink sp_Print

zmutte wrote: Z1010: du har krävt alla på personuppgifter, langa lite personuppgifter till mig, namn, personnummer, telefon, bostad. kom igen nu, är du feg eller? (som du säger till andra)

Jag vill med komma och kolla. Langa hit uppgifter!

Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
935227
August 10, 2005 - 11:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Z1010, du säger att Ilg@dd och Skiroy är små, vilket måste betyda att du är äldre, eller?

1. Du beter dig som en bortskämd 12-åring.

2. Du skriver som en 11-åring.

Så, hur gammal är du nu igen?

obelix
Member
Medlem
935228
August 10, 2005 - 11:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Z1010 wrote: [quote=obelix][quote=Z1010]Haha du ahr fortfarande inte kommit ifrån lägenhetsstadiet och köpt dig ett hus eller en villa, ja där ser man...

Jaha, som om en bostadsrätt är nåt att komma med?

Man kan köpa en lägenhet för 1:- på vissa ställen. :)R

Är förövrigt hellre överviktig än pantad som vissa är.

Vet ett par som är miljonärer som bor i hyreslägenheter, ute i förorten dessutom.

obelix
Member
Medlem
935232
August 10, 2005 - 11:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Z1010 wrote: Jag är nyss fyllda 22 år och vad är det som jag har ljugit om? Obelix (tjockis 😀 ) läs mitt första inlägg i denna tråd så förstår du hur jag menar ang styrka lönen.

22 år?

Och du kommer dragandes med att folk saknar erfarenhet. 😮 :)R

Du menar med detta klassiska inlägget?

Z1010 wrote: Jag skulle väldigt gärna vilja veta var nånstans ni jobbar och var ni får era drömlöner ifrån tror att det snackas en massa skit hä'r! Upp till bevis jag kommer hem till dig och ska se lönechecken sen åker jag till ditt jobb och ber dom att kunna identifiera dig och att du jobbar på den arbetsplatsen! Görs inte detta så är det bara en massa bullshit! Hårt men en gräns måste tas!

Det är lätt att skriva att man har statsministerlön i månaden men inte att bevisa det!

:)R

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
935233
August 10, 2005 - 11:33 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=Z1010] Jag är nyss fyllda 22 år och vad är det som jag har ljugit om? Obelix (tjockis 😀 ) läs mitt första inlägg i denna tråd så förstår du hur jag menar ang styrka lönen.

22 år?

Det sorgliga om han verkerligen är 22år och beter sig på detta viset. Aldrig sett något liknande.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
935234
August 10, 2005 - 11:34 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=Z1010] Jag är nyss fyllda 22 år och vad är det som jag har ljugit om? Obelix (tjockis 😀 ) läs mitt första inlägg i denna tråd så förstår du hur jag menar ang styrka lönen.

22 år?

22 år, med 10 års erfarenhet av avancerad html-kodning enligt en annan tråd han rumsterade i..
wink

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 333
Currently Browsing this Page:
5 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL