July 10, 2004
Ilgadd: Du är alltså 40 år! Du är ett skämt! Du läst du verkligen igenom aööt detta och vad som framgick var att 16.000:- finns inte för 10 barn! Men som sagt jag kan ta reda på vad du bopr och alla dina teleofnnummer så ska jag nog söka upp dig och tala dig till rätta, har stött på flera som dig som är som en mus när man står där öga mot öga! Det du skrev nyligen var skitsnack återigen! Ringer dig som sagt imorgon! Om det är vare sig språkfel eller talspråk så spelar det ingen roll, du är mer seriös om du skriver som det stavas inte alá Lappland eller vad de nu är för "brytning" gentemot rikssvenskan!
June 3, 2001
Z1010 wrote: Ilgadd har ögnat igenom dina inlägg har sällan sett någon haft så många språkfel och felstavningar!
Z1010 wrote: Ilgadd: Du är alltså 40 år! Du är ett skämt! Du läst du verkligen igenom aööt detta och vad som framgick var att 16.000:- finns inte för 10 barn!
Hmm... dessutom har du inte "," eller "." eller "och" mellan "inlägg" och "har" i det övre citatet.
Har la egentligen inget med det att göra men jag kunde inte låta bli.
Jag stavar inte rätt heller men det har jag upplyst om i signaturen. 🙂
September 12, 2001
Z1010 wrote: Ilgadd: Du är alltså 40 år! Du är ett skämt! Du läst du verkligen igenom aööt detta och vad som framgick var att 16.000:- finns inte för 10 barn! Men som sagt jag kan ta reda på vad du bopr och alla dina teleofnnummer så ska jag nog söka upp dig och tala dig till rätta, har stött på flera som dig som är som en mus när man står där öga mot öga! Det du skrev nyligen var skitsnack återigen! Ringer dig som sagt imorgon! Om det är vare sig språkfel eller talspråk så spelar det ingen roll, du är mer seriös om du skriver som det stavas inte alá Lappland eller vad de nu är för "brytning" gentemot rikssvenskan!
Hahahaha...
Nu får ni ursäkta mig om jag skrattar men här har vi en kille som svarat för dagens psykbryt samt dagens varning.
Tacka och ta emot.
July 10, 2004
Aja fick iaf rätt om allting och kan dock ej förstå att så många går emot mig, men de vill väl vara som alla andra att gå med strömmen och inte våga! Fattar dock inte vem som lärt Ilgadd matte, aja undrar vad han jobbar med och vad han har för lön?
Vill du veta en sak skiroy jag skiter fullständigt i en varning eller en permanent avstängning, är nästan aldrig här och har inte varit så aktiv här heller, har andra forum där jag alltid är online och skriver i, datanördar verkar inte vara så kunnigt folk i det verkliga livet, så det finns nog inte så mycket att hämta härifrån som det finns på de andra forumen jag är på! men jag visste dock inte att en 40-åring kunde snacka så mycket skit och stava som en kratta/barn men iofs det finns ju vissa som förblir förståndshandikappade genom hela livet och Ilgadd är ju beviserligen en av dessa och du Ilgadd ang att jag ska länka alla dina inlägg som du har skrivit lite fel i har jag inte tid med det lär ta en evighet säkerligen!
Z1010 wrote: Aja fick iaf rätt om allting och kan dock ej förstå att så många går emot mig, men de vill väl vara som alla andra att gå med strömmen och inte våga! Fattar dock inte vem som lärt Ilgadd matte, aja undrar vad han jobbar med och vad han har för lön?
Vill du veta en sak skiroy jag skiter fullständigt i en varning eller en permanent avstängning, är nästan aldrig här och har inte varit så aktiv här heller, har andra forum där jag alltid är online och skriver i, datanördar verkar inte vara så kunnigt folk i det verkliga livet, så det finns nog inte så mycket att hämta härifrån som det finns på de andra forumen jag är på! men jag visste dock inte att en 40-åring kunde snacka så mycket skit och stava som en kratta/barn men iofs det finns ju vissa som förblir förståndshandikappade genom hela livet och Ilgadd är ju beviserligen en av dessa och du Ilgadd ang att jag ska länka alla dina inlägg som du har skrivit lite fel i har jag inte tid med det lär ta en evighet säkerligen!
Hahahaha..
Vad kan man säga??
Lev väl..
*Edit*
Är det detta som kallas personliga påhopp??
Moderatorer, förfasas icke, jag sitter och småler..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2004
Z1010 wrote: Aja fick iaf rätt om allting och kan dock ej förstå att så många går emot mig, men de vill väl vara som alla andra att gå med strömmen och inte våga! Fattar dock inte vem som lärt Ilgadd matte, aja undrar vad han jobbar med och vad han har för lön?
Hahahaha
Dagens skratt och kanske också dagens ban, vad vet jag.
May 19, 2003
:)R:)R
May 17, 2002
Z1010 wrote: *Bubbel*
Men du, ta och lämna detta forum frivilligt då, om vi nu är så blåsta. Gjorde du det så skulle ju både vi och du bli nöjda (du slipper oss och vi slipper dig). Så våga ta steget, klicka på det lilla krysset högst upp till höger och alla problem är ur världen (du kan även ta ett kryss lite längre ned om du kör FF).
mvh
Snälle och genomtrevlige Krqagyzzz
July 10, 2004
skinner wrote: [quote=Z1010]Aja fick iaf rätt om allting och kan dock ej förstå att så många går emot mig, men de vill väl vara som alla andra att gå med strömmen och inte våga! Fattar dock inte vem som lärt Ilgadd matte, aja undrar vad han jobbar med och vad han har för lön?
Hahahaha
skinner var dte inte du som skulle ge mig din adress om jag pm:ade dig? För lite stake i dig eller? Och för mycket skitsnack!
Ilgadd: Och du skulle inte skriva ett inlägg igen eller hur var det nu? Du editerade dessutom ett inlägg 😮
Aja den gamla gubben börjar nog bli lite för gammal kanske och behöver lite vård och omsorg, du ilgadd se till att de byter blöjorna på dig ordentligt ikväll lärt vara många turer i brallan nu vid det här laget 😀
Vamp är också en sådan person med lite halvdana inlägg skriver när han är packad och tror han är cool, men vill du veta en sak man är mycket collare om man inte druckit
Aja fortsätt att garva ni men jag har fortfarande rätt och jag ger mig aldrig när jag anar oråd! Vi hörs imorgon Ilgadd!
January 20, 2002
skiroy wrote: [quote=Cezar][quote=Hauk]Ibland (oftast) blir det 0:- och nån gång sådär 50 000.
EDIT: Brutto eller netto föressten? (Brutto själv).
Hur många av er tjänar svarta pengar?
Jag jobbar för tillfälligt svart... Jobben varierar väldigt mycket.
Annars är jag arbetslös kan man säga.
För ett jobb så fick jag 2000:- på en dag.
Skattesmitare där...
Du ska bidra lika mycket till samhället som vi andra som betalar skatt.
Annars kan du dra iväg någon annanstans och leva på andra....snyltare.
Jag har jobbat mycket vitt också och jag är arbetssökande för tillfälligt men så länge så blir det en del svart.
Vi har ett eget företag och du anar inte hur mycket vi får skatta för slantarna vi drar in...
Jag hoppas på Moderaterna till valet :).
March 14, 2004
Z1010 wrote: [quote=skinner][quote=Z1010]Aja fick iaf rätt om allting och kan dock ej förstå att så många går emot mig, men de vill väl vara som alla andra att gå med strömmen och inte våga! Fattar dock inte vem som lärt Ilgadd matte, aja undrar vad han jobbar med och vad han har för lön?
Hahahaha
skinner var dte inte du som skulle ge mig din adress om jag pm:ade dig? För lite stake i dig eller? Och för mycket skitsnack!
Ilgadd: Och du skulle inte skriva ett inlägg igen eller hur var det nu? Du editerade dessutom ett inlägg 😮
Aja den gamla gubben börjar nog bli lite för gammal kanske och behöver lite vård och omsorg, du ilgadd se till att de byter blöjorna på dig ordentligt ikväll lärt vara många turer i brallan nu vid det här laget 😀
Vamp är också en sådan person med lite halvdana inlägg skriver när han är packad och tror han är cool, men vill du veta en sak man är mycket collare om man inte druckit
Aja fortsätt att garva ni men jag har fortfarande rätt och jag ger mig aldrig när jag anar oråd! Vi hörs imorgon Ilgadd!
Varför skulle jag ge dig min adress, den ger jag bara till serriösa. Du sitter ju bara och tomhotar mig över pm och det anser inte jag vara särskilt serriöst.
Skriver jag konstigt så kan det bero på dessa skrattkramper som jag har.
July 10, 2004
skiroy wrote: [quote=ilg@dd]Moderatorer, förfasas icke, jag sitter och småler..
Hehe.
Kan inte påstå att jag förfasas då jag har fullt upp med att häva mitt fnitter. 🙂
mm och fortsätt att garva som ett litet barn som skiter ner sig varje dag och morsan får torka arslet av dig! Jävla muppjävel! Missfoster gå och gräv ner dig din omynidga lilla skit! Se på dig du ser ut som ett fån! Nej du är en jävla moderatorbög som tror du är något och sitter på ditt feta fula arsle och kommer att sitta där i resten av ditt inavlade liv, för någon framtid har du inte ditt lilla barnarsel!
January 12, 2004
skiroy wrote: [quote=ilg@dd]Moderatorer, förfasas icke, jag sitter och småler..
Hehe.
Kan inte påstå att jag förfasas då jag har fullt upp med att häva mitt fnitter. 🙂
OM jag vore som du, så skule jag vara livrädd just nu, han kan ju ta reda på var din brevlåda bor. :cy: :bgrin: :)R
March 14, 2004
obelix wrote: [quote=skiroy][quote=ilg@dd]Moderatorer, förfasas icke, jag sitter och småler..
Hehe.
OM jag vore som du, så skule jag vara livrädd just nu, han kan ju ta reda på var din brevlåda bor. :cy: :bgrin: :)R
Hahahaha! :)R
Z1010 wrote: [quote=skinner][quote=Z1010]Aja fick iaf rätt om allting och kan dock ej förstå att så många går emot mig, men de vill väl vara som alla andra att gå med strömmen och inte våga! Fattar dock inte vem som lärt Ilgadd matte, aja undrar vad han jobbar med och vad han har för lön?
Hahahaha
Kom ihåg att ditt IP loggas när du postar i forumen..
Sluta nu att flamsa på..
Vill du mej något är det bara att dyka upp, fråga vem som helst i byn så kan dom visa dej var jag bor..
Antar att du har problem med att hitta gator också, ioma du inte klarar av att läsa info på direktlänkar..
Snorvalp.
*Edit*
Angående editeringen så kan jag väl säga att jag gjorde den för att hjälpa en kille med grava problem att ta till sej informationen på sidan jag länkade till.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)