January 12, 2004
Z1010 wrote: [quote=skiroy][quote=ilg@dd]Moderatorer, förfasas icke, jag sitter och småler..
Hehe.
Kan inte påstå att jag förfasas då jag har fullt upp med att häva mitt fnitter. 🙂
mm och fortsätt att garva som ett litet barn som skiter ner sig varje dag och morsan får torka arslet av dig! j**la muppjävel! Missfoster gå och gräv ner dig din omynidga lilla skit! Se på dig du ser ut som ett fån! Nej du är en j**la moderatorbög som tror du är något och sitter på ditt feta fula arsle och kommer att sitta där i resten av ditt inavlade liv, för någon framtid har du inte ditt lilla barnarsel!
Har för mig att det var en liten fjortis som nämnde nått om folk, datornördar, brist på livserfarenhet och förståndshandikapp... :-k
Vem kan det ha varit?
March 14, 2004
Z1010 wrote: Ilgadd vad spelar det för roll om min Ip loggas elelr ej? Har brott begåtts elelr vad syftar du på?
Z1010 wrote:
mm och fortsätt att garva som ett litet barn som skiter ner sig varje dag och morsan får torka arslet av dig! j**la muppjävel! Missfoster gå och gräv ner dig din omynidga lilla skit! Se på dig du ser ut som ett fån! Nej du är en j**la moderatorbög som tror du är något och sitter på ditt feta fula arsle och kommer att sitta där i resten av ditt inavlade liv, för någon framtid har du inte ditt lilla barnarsel!
Förtal
January 12, 2004
Z1010 wrote: Ilgadd vad spelar det för roll om min Ip loggas elelr ej? Har brott begåtts elelr vad syftar du på?
Z1010 wrote: Men som sagt jag kan ta reda på vad du bopr och alla dina teleofnnummer så ska jag nog söka upp dig och tala dig till rätta, har stött på flera som dig som är som en mus när man står där öga mot öga!
Olaga hot någon?
March 14, 2004
obelix wrote: [quote=Z1010] Ilgadd vad spelar det för roll om min Ip loggas elelr ej? Har brott begåtts elelr vad syftar du på?
Z1010 wrote: Men som sagt jag kan ta reda på vad du bopr och alla dina teleofnnummer så ska jag nog söka upp dig och tala dig till rätta, har stött på flera som dig som är som en mus när man står där öga mot öga!
Olaga hot någon?
Fick höra ungefär samma vals över PM. Men ja det kan nog både vara förtal och olaga hot. Men tror nog inte att polisen skulle bry sig.
July 10, 2004
skinner wrote: [quote=Z1010]Ilgadd vad spelar det för roll om min Ip loggas elelr ej? Har brott begåtts elelr vad syftar du på?
Z1010 wrote:
Förtal
Knappast förtal detta är sant! Att jag är avundsjuk då, då borde de också vara förtal? Tomma hot = förtal osv osv
Z1010 wrote: [quote=skinner][quote=Z1010]Ilgadd vad spelar det för roll om min Ip loggas elelr ej? Har brott begåtts elelr vad syftar du på?
Z1010 wrote:
Förtal
Knappast förtal detta är sant! Att jag är avundsjuk då, då borde de också vara förtal? Tomma hot = förtal osv osv
Klockan är sent på kvällen..
Ta nu och kissa och lägg dej innan mamma blir gramsen..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 10, 2004
obelix wrote: [quote=Z1010] Ilgadd vad spelar det för roll om min Ip loggas elelr ej? Har brott begåtts elelr vad syftar du på?
Olaga hot någon?
Det är inte olaga hot om man ska snacka med någon öga mot öga eller att söka upp någons adress så längde det inte handlar om att göra personen illa, och som det har framkommit så har dte hela med att göra att Ilgadd inte håller med mig och har helt andra åsikter och eftersom i många fall är detta sanningen, så hade jag tänkt att snacka med honom om det för det här löser ingenting! Det Obelix skrev är däremot förtal om deta ej stämmer och det gör det inte.
January 12, 2004
ilg@dd wrote: Klockan är sent på kvällen..
Men snälla ilg@dd...
Kräver inte det en viss mognad, det här med att kissa själv? :bgrin: 😛
obelix wrote: [quote=ilg@dd] Klockan är sent på kvällen..
Men snälla ilg@dd...
Förvisso, men det bör kunna fungera ioma han kan hitta in på ett forum som han fullständigt skiter i.. :cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 22, 2001
Z1010 är du seriös?
Du ger intrycket av en 12-åring som sitter och är kaxig bakom sitt tangentbord.
Kan du istället för att spy ur dig massa dumma kommentarer peka på vad som är orimligt i det hela.
Du har redan fått länkar av ilg@dd.
Sist jag hörde var föräldrapengen inkomstbaserad så jag ser inte hur 8000 skulle vara en orimlig siffra.
Dessutom, med ditt resonemang, kan inte en höginkomsttagare sitta på ett internetforum?
July 10, 2004
Json_81 wrote: Z1010 är du seriös?
Du ger intrycket av en 12-åring som sitter och är kaxig bakom sitt tangentbord.Kan du istället för att spy ur dig massa dumma kommentarer peka på vad som är orimligt i det hela.
Du har redan fått länkar av ilg@dd.
Sist jag hörde var föräldrapengen inkomstbaserad så jag ser inte hur 8000 skulle vara en orimlig siffra.Dessutom, med ditt resonemang, kan inte en höginkomsttagare sitta på ett internetforum?
Sists jag hörde du ska veta hur det är! Kom med fakta länka till något! Det handlar inte bara om den personen som tjänade 37000:- i månaden det var alla andra löner som var grymt höga och genomsnittsåldern här är inte hög! Och sen när jag skrve det har ingen av de svarat varför inte? Konstigt eller helt normalt? Om du inte förstår mig och du tycker att jag är en 12-åring så har du stora problewm och är alldeles för ärlig och snäll, det är farligt nu i dagens samhälle fråga mig har varit utsatt för att jag tror att alla är så vältrogna och sådant.
July 10, 2004
Visst fan kan en höginkomsttagare sotta på ett internetforum vet flera som är miljonärer, men huvudskälet var att extremt många som tjänade grymt mycket och jag vet att dessa löner är drömlöner i dagens läge, kolla på hur Sverige ser ut i dagens samhälle 75% av de som slutar gymnasiet är arbetslösa, ska det vara så? Json_81 tänk efter nu...
July 10, 2004
ilg@dd wrote: [quote=obelix][quote=ilg@dd] Klockan är sent på kvällen..
Men snälla ilg@dd...
Förvisso, men det bör kunna fungera ioma han kan hitta in på ett forum som han fullständigt skiter i.. :cy:
Du klarade inte länge löftet du skrev om att fortsätta diskussionen varför inte det?
November 22, 2001
Z1010 wrote: Visst fan kan en höginkomsttagare sotta på ett internetforum vet flera som är miljonärer, men huvudskälet var att extremt många som tjänade grymt mycket och jag vet att dessa löner är drömlöner i dagens läge, kolla på hur Sverige ser ut i dagens samhälle 75% av de som slutar gymnasiet är arbetslösa, ska det vara så? Json_81 tänk efter nu...
Nej, men du missar en väldigt stor grej.
Många arbetslösa vill inte skylta med det.
Hur många har skrivit att de tjänar 37 000 i månaden? Någon enstaka.
Att folk tjänar över 20 000 är inte speciellt ovanligt, du får tänka på att nuförtiden är det många som har t ex nattjobb vilket höjer lönen en hel del.
Om jag kollar på mina polare (de som jobbar, räknar bort alla studenter) så tror jag de som tjänar sämst har 18000-19000 i månaden.
Flera går en bra bit över 20 000. De flesta är i min ålder, dvs runt 24 och har enbart läst gymnasiet.
May 19, 2003
Z1010 wrote:
Vamp är också en sådan person med lite halvdana inlägg skriver när han är packad och tror han är cool, men vill du veta en sak man är mycket collare om man inte druckit
Jag struntar i om det är coolt eller inte, jag har skitkul med kompisarna. Du bara antog att jag dricker för att vara cool va? Tyvärr, minuspoäng. 😉
Om inte jag är helt borta nu, så blev det ett väldigt liv på dig för att du inte tror på Ilg@dd´s uppgifter och de han länkade till? Läs igenom dina inlägg nån gång till så kanske du förstår varför de flesta skrattar åt dig 😉
Z1010 wrote: [quote=ilg@dd][quote=obelix][quote=ilg@dd] Klockan är sent på kvällen..
Men snälla ilg@dd...
Du klarade inte länge löftet du skrev om att fortsätta diskussionen varför inte det?
Antar att det roar mej..
Få nu tummen ur röven och kom och hälsa på..
*Edit*
Lite hjälp på traven:
http://www.gunnarsson.biz/ljungaverk
http://www.eniro.se
Beklagar den glesa uppdateringen av sidan (Min alltså), men mitt namn och bostadsort är detsamma som anges..
Beklagar även designen på sidan (Min alltså), jag är ingen duktig hemsidemakare..
Men informationen som du kanske behöver torde finnas att hitta där..
*Edit2*
Stavfel.
May 19, 2003
Z1010 wrote: Visst fan kan en höginkomsttagare sotta på ett internetforum vet flera som är miljonärer, men huvudskälet var att extremt många som tjänade grymt mycket och jag vet att dessa löner är drömlöner i dagens läge, kolla på hur Sverige ser ut i dagens samhälle 75% av de som slutar gymnasiet är arbetslösa, ska det vara så? Json_81 tänk efter nu...
Du ser, jag tror inte att folket som har skrivit här ljuger, då de flesta här är mycket visat sig mycket mogna under de åren jag vart här och tvivlar på att dom skulle ljuga om nåt sånt.
Om du nu tror att alla ljuger så mycket, så är väl inte det så jävla mycket att haka upp sig på? Då kan du låta denna tråden vara då jag antar att du inte gillar folk som ljuger, så kan vi få ljuga bäst vi vill här medans du sitter på ditt andra häftiga forum.
November 22, 2001
Z1010 wrote: Json81, får jag bara fråga tror du innerst inne på de alla har skrivit i denna tråd? Isf skriv en rimlig förklaring till varför du tror på allting för veta kan du inte göra! Jag får det inte att gå ihop med dagens samhälle och deras ålder!
Allting jag läst i den hår tråden låter fult rimligt.
Jag ser ingen anledning att misstro folk, jag tycker synd om dig som måste se allt från den negativa sidan.
3 Guest(s)