Vad har du för månadsinkomst?|Page 9|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vad har du för månadsinkomst?
Z1010
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 118
sp_UserOfflineSmall Offline
935158
August 10, 2005 - 10:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Json_81 wrote: [quote=Z1010]Visst fan kan en höginkomsttagare sotta på ett internetforum vet flera som är miljonärer, men huvudskälet var att extremt många som tjänade grymt mycket och jag vet att dessa löner är drömlöner i dagens läge, kolla på hur Sverige ser ut i dagens samhälle 75% av de som slutar gymnasiet är arbetslösa, ska det vara så? Json_81 tänk efter nu...

Nej, men du missar en väldigt stor grej.
Många arbetslösa vill inte skylta med det.

Hur många har skrivit att de tjänar 37 000 i månaden? Någon enstaka.
Att folk tjänar över 20 000 är inte speciellt ovanligt, du får tänka på att nuförtiden är det många som har t ex nattjobb vilket höjer lönen en hel del.
Om jag kollar på mina polare (de som jobbar, räknar bort alla studenter) så tror jag de som tjänar sämst har 18000-19000 i månaden.
Flera går en bra bit över 20 000. De flesta är i min ålder, dvs runt 24 och har enbart läst gymnasiet.

Hahaha! Du avr också ett stort skämt som jag anade... 😀

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
935160
August 10, 2005 - 10:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Mer avundsjuk person än Z1010 får man leta efter.
Herregud, hur som helst missat halva denna tråden. Rolig nattläsning.

Z1010
Medlem
935165
August 10, 2005 - 10:27 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: Mer avundsjuk person än Z1010 får man leta efter.

Som jag har sagt tidigare så är jag inte avundsjuk men tål inte folk som ljuger och dessutom inte vågar svara tillbaks som kan styrka deras löner! Ingen vågar alla snackar fattar du inte det så är du under 20 år tom och då har du ingenting här att göra då ska du enbart knipa din lilla gymnasie-elev!

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
935168
August 10, 2005 - 10:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag ser då ingen anledning att misstro någon..
Jag låg själv på 20 000+ för 10 år sen..
Det var sällan man hade mindre än 13-14 000:- efter skatten..
Nu har man dessvärre bara ~7500 efter skatten..i A-kassa..

Z1010 wrote: [quote=macrus]Mer avundsjuk person än Z1010 får man leta efter.

Som jag har sagt tidigare så är jag inte avundsjuk men tål inte folk som ljuger och dessutom inte vågar svara tillbaks som kan styrka deras löner! Ingen vågar alla snackar fattar du inte det så är du under 20 år tom och då har du ingenting här att göra då ska du enbart knipa din lilla gymnasie-elev!

Skaffa dej en taxeringskalender vettja..

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
935169
August 10, 2005 - 10:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Du kan verkligen ta i så du spricker lilla vän.

Du funderar inte på att bli en smula seriös istället för att kasta en massa dynga som en annan fjortis istället?

fluffer
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 201
935170
August 10, 2005 - 10:31 pm
sp_Permalink sp_Print

HAHAHAHAHAHA, vänta, vänta... vänta, HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

ett gott skratt förlänger livet, tack Z1010, du kanske borde även satsa på att skära ned på tjacket, verkar inte vara nyttigt för dig.

Själv är jag 20 år och får 2400 kr i månaden (10 månader om året) utav CSN.

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
935171
August 10, 2005 - 10:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag tror inte dom sitter och ljuger, finns väl nån enstaka om någon. Har jag inget här och göra, varför? Vad spelar det för roll om man är 18 eller 78? Förklara.
Jag anser att jag har mer här att göra än dig då du beter dig som en liten snorunge, kan tro att du är en kaxig liten 14åring bakom skärmen. Annars är det bara sorgligt att du inte kan bete dig som folk om du är så gammal som du påstår att du är.

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
935176
August 10, 2005 - 10:37 pm
sp_Permalink sp_Print

zmutte wrote: HAHAHAHAHAHA, vänta, vänta... vänta, HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

ett gott skratt förlänger livet, tack Z1010, du kanske borde även satsa på att skära ned på tjacket, verkar inte vara nyttigt för dig.

Jo, det sägs ju så. Jag är nog fan odödlig nu. :>

obelix
Member
Medlem
935185
August 10, 2005 - 10:45 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: [quote=zmutte]HAHAHAHAHAHA, vänta, vänta... vänta, HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Ibland förlänger det bara käften wink :bgrin:

Z1010
Medlem
935187
August 10, 2005 - 10:45 pm
sp_Permalink sp_Print

zmutte wrote: HAHAHAHAHAHA, vänta, vänta... vänta, HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Nej tyvärr så är jag ingen pundare som du elelr alkoholist, din farsa är det vet jag och morsan dog utav det har jag för mig??? Släpp bollen och kom in i matchen snorunge!

fluffer
Medlem
935188
August 10, 2005 - 10:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Hahahahha min farsa & morsa anser att alkohol är kontraproduktivt, så vad fan snackar du om din vilsna skitunge?

Som sagt, skär ned på tjacket, det är inte bra för dig, min lilla vän.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
935192
August 10, 2005 - 10:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Z1010 wrote: [quote=zmutte]HAHAHAHAHAHA, vänta, vänta... vänta, HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Nej tyvärr så är jag ingen pundare som du elelr alkoholist, din farsa är det vet jag och morsan dog utav det har jag för mig??? Släpp bollen och kom in i matchen snorunge!

Jag har funderat och funderat.
Jag känner igen ditt sätt att skriva och så kom jag på varifrån !
I denna tråd flippade du ut totalt... 😉

https://www.nordichardware.se/forum/medlemmar-med-0-inlagg-vt69209.html

Z1010
Medlem
935193
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: [quote=Z1010][quote=macrus]Mer avundsjuk person än Z1010 får man leta efter.

Jag tror inte dom sitter och ljuger, finns väl nån enstaka om någon. Har jag inget här och göra, varför? Vad spelar det för roll om man är 18 eller 78? Förklara.
Jag anser att jag har mer här att göra än dig då du beter dig som en liten snorunge, kan tro att du är en kaxig liten 14åring bakom skärmen. Annars är det bara sorgligt att du inte kan bete dig som folk om du är så gammal som du påstår att du är.

Jag är gammal nog för att förstå att ni är ena snorunge som inte vet ett smack om verkligheten och är ett pack inavlade skitstövlar som springer runt och ljuger!

Om det nu är så att alla ljuger här inne om sina löner vad gör ni då som ni har suttit och snackat ihop er om att jag är avundsjuk och att jag är en liten fjortis? Springer hem till morsan eller?

Dehman
Member
Medlem
935194
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=Dehman][quote=zmutte]HAHAHAHAHAHA, vänta, vänta... vänta, HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Jo det också. Kommer fan se ut som Jokern i Batman innan detta är över. ;P

fluffer
Medlem
935196
August 10, 2005 - 10:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Z1010: du har krävt alla på personuppgifter, langa lite personuppgifter till mig, namn, personnummer, telefon, bostad. kom igen nu, är du feg eller? (som du säger till andra)

Dehman
Member
Medlem
935197
August 10, 2005 - 10:53 pm
sp_Permalink sp_Print

Z1010 wrote: [quote=skiroy][quote=ilg@dd]Moderatorer, förfasas icke, jag sitter och småler..

Hehe.
Kan inte påstå att jag förfasas då jag har fullt upp med att häva mitt fnitter. 🙂

mm och fortsätt att garva som ett litet barn som skiter ner sig varje dag och morsan får torka arslet av dig! j**la muppjävel! Missfoster gå och gräv ner dig din omynidga lilla skit! Se på dig du ser ut som ett fån! Nej du är en j**la moderatorbög som tror du är något och sitter på ditt feta fula arsle och kommer att sitta där i resten av ditt inavlade liv, för någon framtid har du inte ditt lilla barnarsel!

Vet du egentligen hur gammal skiroy är? Han har överlevt det mesta. Då snackar jag sålångt tillbaka som Krita. 😉 Kanske lite att ta i. Men att säga att han är omyndig är nog ganska fel. laugh

Z1010
Medlem
935198
August 10, 2005 - 10:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: [quote=obelix][quote=Dehman][quote=zmutte]HAHAHAHAHAHA, vänta, vänta... vänta, HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Jo det också. Kommer fan se ut som Jokern i Batman innan detta är över. ;P

Glöm inte att köpa smink.

obelix
Member
Medlem
935200
August 10, 2005 - 11:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Z1010 wrote: Jag är gammal nog för att förstå att ni är ena snorunge som inte vet ett smack om verkligheten och är ett pack inavlade skitstövlar som springer runt och ljuger!

Om det nu är så att alla ljuger här inne om sina löner vad gör ni då som ni har suttit och snackat ihop er om att jag är avundsjuk och att jag är en liten fjortis? Springer hem till morsan eller?

Men lilla vän...

Om du nu är så erfaren som du påstår, då skriver man inte som du gör.
Du beteer dig exakt som fjortisarna på ett annat förums ÖÄ som stängde för ett tag sedan.

Är man erfaren, då bemöter man man felaktigheter på ett konstruktivt sett, det gör knappast du.

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
935203
August 10, 2005 - 11:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Tillåt mig att avsluta mitt skratt innan jag kan börja skriva på riktigt.

(25 minuter senare)

Ja, det jag vill ha sagt är: Hahahaha!!!

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
935204
August 10, 2005 - 11:05 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Z1010][quote=zmutte]HAHAHAHAHAHA, vänta, vänta... vänta, HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Jag har funderat och funderat.
Jag känner igen ditt sätt att skriva och så kom jag på varifrån !
I denna tråd flippade du ut totalt... 😉

https://www.nordichardware.se/forum/medlemmar-med-0-inlagg-vt69209.html

Lika som bär..
Och lika roliga..
Grannarna måste tro att jag sitter och super eller nått, asgarvar mitt i natten..

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 357
Currently Browsing this Page:
4 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL