Var faktiskt iväg och jobbade idag, slipade ner en massa plastkåpor och skit till en Yamaha nånting R1 tror jag den hette. Skulle visst vara en sjuhelsickes bålgeting på 1000cc har jag för mej.
Nått liknande denna, fast den är pissgul nu, och ska bli röd:
[Image Can Not Be Found]
Ska slipa klart det för lack imorrn eftermiddag iaf.
Fick även jobb till veckan med en snabblack av en Porsche 935 eller om det var en 953, who cares, en Tysk var det iaf.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 18, 2001
Vaknade 4:30. Var uppe ca 30 minuter innan jag gick och lade mig igen för att gå upp 6:30. Åt frukost och läste klart en påbörjad bok. Cyklade iväg till en informationsträff för sommarvikarier. Träffade där bland annan en kursare och en kompis. Jag lämnade träffen vid lunch för att åka hem och sova. Lyckades inte somna, utan gick istället ut och lade mig solen en timme. Läste lite i en annan bok. Cyklade in till stan. Tog en promenad. Pratade bort en stund i telefonen med en vän. Åkte till jobbet. Började kl 21. Sitter nu här och försöker hålla mig vaken. Bara 6 timmar kvar.
September 12, 2001
Bjornstrom wrote: [quote=obelix]Svurit ve och förbannelse över denna förbannade j**la värme som är... :burn:
Uu där kan jag inte annat än hålla med, svettats som en gris senaste dagarna, vill jag ha värme åker jag till Thailand GE MIG KYLA!!!
Instämmer!
Denna värme är bara för mycket och jag får också skylla mig själv med 2 eller 3 datorer igång samtidigt. 😕
February 28, 2005
Bjornstrom wrote: [quote=Gilgamesh]kom nyligen hem från slutskivan, annars har jag inte gjort så mycket idag förutom att tagit studenten! ^^
Grattis :pidu: då börjar livet idag 😎 vad händer nu fortsätta läsa eller börja jobba?
tackar, hmm får se, ska söka till denna utbildning hade jag tänkt, kommer även jobba
http://www.jensenvuxenutbildning.se/docs/utbildning.asp?ed=327&area=1
March 10, 2003
Gillar värmen, särskilt tjejerna som har en tendens till att ha mer lättklädda utstyrslar nu i värmen. 😀
Idag, fredag kommer jag shoppa lite pryttlar troligtvis. Sedan göra i ordning min utrustning för
ett mindre WW2 krig imorgon. :gunsfire:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
November 22, 2001
Ctrl wrote: Gillar värmen, särskilt tjejerna som har en tendens till att ha mer lättklädda utstyrslar nu i värmen. 😀
Jag cyklade hem från jobbet nu på morgonen o började undra varför det var så mycket lättkläda fina tjejer ute kl 7 på morgonen.
Slog mig att det e studentdags 🙂
Vart lite sugen på att ta en runda förbi fästningen där de samlas för skumpa-frukosten, men sängen ropade högre. Väl hemma ropade iofs datorn högst :p
Idag är det skolavslutning, grabben slutar 6'an.
Man känner sej bara äldre och äldre.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)