December 6, 2006
Varit uppe sen 06.00 och slått 3:e skörd för grannen fram till 10.25 då det var dags att åka hem, tvätta av sig och åka till nästa arbeta från 11.45 - 19.00.
Nu blir det bara till att slappa resten av kvällen.. hade tänkt fästa fast nätverkskabeln längst golvlisten men kom på att spika i väggarna kl 21 en fredagkväll inte vore de smartaste. :bok: :blink:
August 18, 2006
Jobbat..Insett att jag är jävligt bra 🙂 dragit in 10lax i timmen på 8tim 🙂 knäck den ni 😉 fingrarna smeker tagentbordet som jag vet inte vad 😉
Sen kommit hem och ska snart slänga i mig 2st 90grammare med tillbehör 😉
Har även en 50% chans att få en 2:a på 73kvm 😉 bättre än en 1:a på 48kvm 😉
September 27, 2005
DrPepper wrote: 10lax i timmen på 8tim 🙂 knäck den ni 😉 fingrarna smeker tagentbordet som jag vet inte vad 😉
Jobbar du med att rensa fisk? :D/
Sorry kunde inte låt bli!
10 lax i timmen i 8 h? Alltså 80 000 kr på en dag? hmm. Vad jobbar du med? 😉
EDIT:
Läst lite till tentan som jag har imorgon. Är ruskigt nervös, första tentan nämligen. Sen har jag frostat ur frysen också!
August 18, 2006
ojdå wrote: Jobbar du med att rensa fisk? :D/
Sorry kunde inte låt bli!
10 lax i timmen i 8 h? Alltså 80 000 kr på en dag? hmm. Vad jobbar du med? 😉
EDIT:
Läst lite till tentan som jag har imorgon. Är ruskigt nervös, första tentan nämligen. Sen har jag frostat ur frysen också!
Von Lidl 🙂 inte roligaste jobbet. Men bättre än att ha varit arbetslös i 8mån :p
December 6, 2006
DrPepper wrote: Von Lidl 🙂 inte roligaste jobbet. Men bättre än att ha varit arbetslös i 8mån :p
Förlåt mig men menar du matkedjan "Lidl" ?
10.000 i timmen á 8 timmar = 80.000 ? Say what ?
Med tanke på att jag själv arbetar på Willys och min stf. chef varit chef på Lidl blev hon ganska nyfiken på hur du arbetat ihop så mycket pengar på så kort tid =)
March 14, 2001
opA87 wrote: Förlåt mig men menar du matkedjan "Lidl" ?
10.000 i timmen á 8 timmar = 80.000 ? Say what ?
Med tanke på att jag själv arbetar på Willys och min stf. chef varit chef på Lidl blev hon ganska nyfiken på hur du arbetat ihop så mycket pengar på så kort tid =)
Om det nu är Lidl så tycker jag att bara 10.000kr för 8h känns mycket, men det är jag det. 🙄
Jahaja, nyssens fått sonen i säng, bra nog på kanelen.
Sitter och hoppas så smått att jag får reda på vem faen det är som köpt ut åt honom imorgon. Han lär vara hyffsat dålig då får man väl hoppas.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Snorch wrote: Är inte din son ganska ung?
Jo, bara 14.
Kommer att hända saker imorgon, pratade nyssens med Mamman åt en annan grabb. Den grabben var tydligen i samma form vid hemkomsten han också.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Menar jag inget illa men 14 är "egentligen" ingen ålder att börja dricka nu för tiden.. jag är ung i era ögon, antagligen, men drickandet började ändå tidigare än 14 bast.. tror folk i min närhet började vid 13 års ålder och det är inte allt.
Ni föräldrar tycker det är tidigt men tro mig, ni vet faktiskt inte vad era barn gör på sin fritid 🙂
( Det låter faktiskt hemskt men det är bara fakta.. man har känt så mycket folk under dom åren jag funnits och föräldrar vet faktiskt ingenting utav det deras barn gör på kvällar ).
Detta låter säkert hemskt, ilgaad, men din son har säkerligen druckit innan denna gång med.. många gånger.
February 12, 2003
opA87 wrote: Ni föräldrar tycker det är tidigt men tro mig, ni vet faktiskt inte vad era barn gör på sin fritid 🙂
Det är inte det som är problemet, det är snarare att ungarna inte heller vet vad de håller på med i den åldern.
Jag har iofs rätt begränsat med erfarenhet i frågan (förutom att ha sett en massa fylltrattar hoppa upp på mopeder och köra ner i diken ett otal gånger, likaså börja slåss), då jag avsagt mig "nöjet" att dricka över huvud taget, men jag är av åsikten att fjortonåringar inte bör få gå i närheten av något alkoholhaltigt.
EDIT: Själv har jag ägnat natten åt att packa och hålla mig vaken, lyckades fram till typ fem i morse då jag slocknade. Bär iväg till Arlanda om en timme eller så, Bangkok here I come.
3 Guest(s)