Hyvlat Porsche, och än är det inte klart, ska iväg och jobba några timmar till nu.
Imorrn blir det mässa i Ö-sund..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 23, 2004
November 27, 2003
skiroy wrote: [quote=Delph1]Druckit öl med far min, nu ska morsan under bordet 😉
//Andreas
Kör hårt! 😉
Sitter just och pimplar med Jonas...du vet. 😀
Ingen av oss ska under bordet iaf för vi vill hinna kolla in utelivet ikväll. 😀
Det gick så lätt 🙂
Jag har invigt lite nytt folk nu under kvällen 😉
//Andreas
hULt0 wrote: Jag har precis duschat (nästan naken om någon undrar 😉 ), och ska nog gå och köpa en kebabrulle att äta som frukost 🙂
Själv brukar jag vara helt naken när jag duschar..
Men men, folk är olika..
🙂
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 17, 2005
ilg@dd wrote: [quote=hULt0]Jag har precis duschat (nästan naken om någon undrar 😉 ), och ska nog gå och köpa en kebabrulle att äta som frukost 🙂
Men men, folk är olika..
🙂
Det finns Norrlänningar och så finns det idioter från fjollträsk... PICK!
August 16, 2004
idag vaknade jag runt 10:00, åkta iväg till skräddaren lämnade in en skjorta, var på filippa k's rea, köpte en skjorta, var på en restaurang och käkade en köttbit med en lite kompisar, tog några öl inne i stan, drack ett gäng solnaöl, nu sitter jag hemma utan ett visakort som bankomten käkade upp, yarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 🙁
Inte många knop..
Blev hemma från jobbet igår (fredag)..Låg halvt som halvt utslagen mest hela dagen.
En sjuhelsickes huvudvärk, och en tämligen orolig mage..
Kändes nästan som jag var bakis, fast det kan det knappast ha varit.
Huvudvärken har hållit i sej idag också, nån migränliknande historia.
Det värsta var nog att man missade gratisresan med firman till Expo Norr på fredagen.
January 7, 2006
ilg@dd wrote: [quote=hULt0]Jag har precis duschat (nästan naken om någon undrar 😉 ), och ska nog gå och köpa en kebabrulle att äta som frukost 🙂
Men men, folk är olika..
🙂
Mjo, jag glömde något ord eller två för att vara tydlig med att jag var nästan naken när jag skrev inlägget 😉
Sen är det ju faktiskt så att du kan skutta runt naken när som helst, det finns väl inte en själ där uppe i norrland som skulle kunna se dig? 😉
January 7, 2006
Jag vaknade för inte så länge sen... Alla i min familj störde mig när jag sov genom att fråga varför jag sov på golvet istället för i sängen, men ingen verkar ha förståelse för att jag inte orkade flytta lite kläder, antistatpåsar och någon låda.
Jag har försökt återskapa lite filer från en borttagen partition (ja, jag råkade formatera lagringspartitionen istället för systempartitionen).
Och snart är det dags för frukost 🙂
3 Guest(s)