Jag bryr mej föga hur andra uppfostrar sina ungar, min ska iaf inte vara ute och kröka.
Synd som fasen att han inte är rejält bakis, men nu står han iaf och handtvättar spya ur kläderna han hade igår, sen blir det att ta rätt på spya och skura golvet bredvid sängen.
Tycker man att man är gammal nog att kröka, så är man i mina ögon per automatik mogen nog att städa upp skiten efter sej också.
En mobiltelefon och över 300:- försvann för honom igår, vette fasen om han får någon ny inom överskådlig tid. Ska vara att hans mor som gav honom pengar som han köpte sprit för står för det isf.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 18, 2006
ilg@dd wrote: Jag bryr mej föga hur andra uppfostrar sina ungar, min ska iaf inte vara ute och kröka.
Synd som fasen att han inte är rejält bakis, men nu står han iaf och handtvättar spya ur kläderna han hade igår, sen blir det att ta rätt på spya och skura golvet bredvid sängen.
Tycker man att man är gammal nog att kröka, så är man i mina ögon per automatik mogen nog att städa upp skiten efter sej också.
En mobiltelefon och över 300:- försvann för honom igår, vette fasen om han får någon ny inom överskådlig tid. Ska vara att hans mor som gav honom pengar som han köpte sprit för står för det isf.
Helt rätt 🙂 kan man ställa till med skit så kan man allt städa efter sig också..
August 18, 2006
opA87 wrote: Förlåt mig men menar du matkedjan "Lidl" ?
10.000 i timmen á 8 timmar = 80.000 ? Say what ?
Med tanke på att jag själv arbetar på Willys och min stf. chef varit chef på Lidl blev hon ganska nyfiken på hur du arbetat ihop så mycket pengar på så kort tid =)
För att jag jobbar fort 🙂 30 positioner i minuten hon kan ju försöka knäcka den 🙂 Enda man köper på Willys är ju ris å vidrig Milko mjölk
nvidiaamd tyvärr inte 🙁
December 6, 2006
DrPepper wrote: För att jag jobbar fort 🙂 30 positioner i minuten hon kan ju försöka knäcka den 🙂 Enda man köper på Willys är ju ris å vidrig Milko mjölk
nvidiaamd tyvärr inte 🙁
Well.. Lidl ger inget direkt motiverande högt inttryck dom heller då det egentligen bara är rena rama röran i deras butiker, aldrig finns veckans klipp / annonsvaror inne på lager heller. 😉
Ren skit, helt enkelt.
Och du behöver inte börja diskutera Lidl vs Willys när du bara nyligen, om jag förstått dig rätt, börjat jobba på Lidl.. så värst insatt är du inte än 😉
Hittade otroligt nog igen grabbens mobil nere vid vindskyddet där dom tillbringade kvällen i alkoholens tecken. Tur att den fungerade så man kunde höra den när den ringde.
Pengarna lär han dock få redovisa som läropeng.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 23, 2002
ilg@dd wrote: Jag bryr mej föga hur andra uppfostrar sina ungar, min ska iaf inte vara ute och kröka.
Haha oh, good times gone. :eye:
Helt rätt att han får städa upp efter sig, dock finns det ju en risk att han kommer fortsätta dricka i smyg. Han kommer ju lära sig hantera det bättre och bättre, första fyllan har ju alltid en tendens att sluta i kaos. Dock vet ju småungarna inte att både morsan och farsan vet så mycket mer än vad de tror. Det vet man ju själv sen den åldern. 14år är jävligt ungt, men ingen ålder som man blir förvånad över att dom börjar kröka i. Snart kommer han väl ligga med nån tjej i en buske också, bara hoppas han lärt sig använda kondom. 😉
August 18, 2006
opA87 wrote: Well.. Lidl ger inget direkt motiverande högt inttryck dom heller då det egentligen bara är rena rama röran i deras butiker, aldrig finns veckans klipp / annonsvaror inne på lager heller. 😉
Ren skit, helt enkelt.
Och du behöver inte börja diskutera Lidl vs Willys när du bara nyligen, om jag förstått dig rätt, börjat jobba på Lidl.. så värst insatt är du inte än 😉
har man inte? Tillhör du ligan som inte kan läsa när kampanjen börjar gälla? 🙂 Ne men nu ska vi inte bråka flicka lilla 🙂
macrus wrote: Haha oh, good times gone. :eye:
Helt rätt att han får städa upp efter sig, dock finns det ju en risk att han kommer fortsätta dricka i smyg. Han kommer ju lära sig hantera det bättre och bättre, första fyllan har ju alltid en tendens att sluta i kaos. Dock vet ju småungarna inte att både morsan och farsan vet så mycket mer än vad de tror. Det vet man ju själv sen den åldern. 14år är jävligt ungt, men ingen ålder som man blir förvånad över att dom börjar kröka i. Snart kommer han väl ligga med nån tjej i en buske också, bara hoppas han lärt sig använda kondom. 😉
Lite av huvudet på spiken kan man väl säga och det där med gökat.
Hans storebror blev Pappa när han var 14, så visst fanken är man lite orolig över det också.
:-s
April 24, 2007
ilg@dd wrote: Lite av huvudet på spiken kan man väl säga och det där med gökat.
Hans storebror blev Pappa när han var 14, så visst fanken är man lite orolig över det också.
:-s
Se till att sätta dig ner med honom och förklara hur viktigt det är att använda kondom och varför. Se till att han inte gör samma misstag som sin storebror!
14 är ingen vettig ålder för att bli pappa...
February 12, 2003
nvidiaamd wrote: Se till att sätta dig ner med honom och förklara hur viktigt det är att använda kondom och varför. Se till att han inte gör samma misstag som sin storebror!
14 är ingen vettig ålder för att bli pappa...
Att predika om sex är heller inget om man inte lyckats ligga. 😉
1 Guest(s)