November 27, 2003
ilg@dd wrote: Nja, bytt dämpare och fjädrar fram på en Volvo V70 + lite framvagnsprylar.
- Det "klonkar" lite i guppen..
Jaja, halva framvagnen var bara totalt slut.
Du ska inte vara så fin i kanten 😉
obelix wrote: upptäckt att jag fått goretex under naveln *asg*
de tråkmånsarna på kirurgen ville inte ta kort eller filma...
Awwwwww... nej kirurger är inte direkt kända för sin humor. Min hade i och för sig det ... err ... never mind.
Du skulle hotat med att sitta på hans golfbag eller något 😉
//Andreas
January 12, 2004
Delph1 wrote: Awwwwww... nej kirurger är inte direkt kända för sin humor. Min hade i och för sig det ... err ... never mind.
Du skulle hotat med att sitta på hans golfbag eller något 😉
//Andreas
humor hade dom, "min" kirug var en kvinna på ca 150 cm som dessutom snusade *asg*
narkosläkaren såg ut att vara dyngrak osv...
April 24, 2007
Dehman wrote: Jobbat, fått reda på att det är läge att söka nytt jobb då bilindustrin går åt h*****e.
Sen tränat.
Förutom konjunkturen får väl bolagens höga chefer skylla sig själva att dem aldrig fått tummen ur och kommit med bra miljöbilar fastän dem har haft tekniken att utveckla dessa i minst 15 år. Synd att vanliga arbetare måste varslas pga deras misstag...
ontopic:
-skansen lejonet (med skolan)
-skolan och pluggat växter & bakterier mm.
-hemåt
-ska fortsätta plugga snart 🙄
Lärt mej hur man gör 4-hjulsinställning på Beissbarthen på jobbet.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
beta wrote: Det får du utveckla, vad har dom nu gjort bort sig med?
Tänker inte gå in på detaljer, men det har med mitt körkort att göra...
I övrigt har jag idag gjort ett syntest (1.2 i synskärpa har jag visst på båda ögonen), tvättat bilen, dammsugit den samt bytt bakre sidorutor på den. Ska väl tona bakrutan någon dag också.
December 6, 2006
Mean Machine wrote: Tänker inte gå in på detaljer, men det har med mitt körkort att göra...
I övrigt har jag idag gjort ett syntest (1.2 i synskärpa har jag visst på båda ögonen), tvättat bilen, dammsugit den samt bytt bakre sidorutor på den. Ska väl tona bakrutan någon dag också.
Ja just det.. du blev ju av med ditt körkort efter att först ha fått körkortet sedan hade de dragits tillbaka för något du gjort innan du fick körkortet 😛
Eller ?
OnT:
Började dagen kl 09.
Spolat mjölkgropen & mjölkrummet med högtryck.. riktigt fint resultat.
Avslutar dagen med kvällsmjölkning.. sedan åker man iväg på maskinvisning.
3 Guest(s)