October 7, 2007
Idag har man kört 3 mil med moppen. Men den vill inte gå riktigt upptäckte jag. Gör bara 75 istället för 95. Tror jag får skruva sönder den igen o kolla vad det är för fel. Men annars gick den bra.
Va nära att krocka med en bil som tvärnitade framför mig också. :bgrin: Finns många idioter på vägarna. Är kanske inte så smidigt att komma i 60 när det kommer en rondell. Men jag såg ju att den andra bilen skulle köra rätt fram men det såg inte kärringen i bilen framför mig. Sen låg jag ca 40 cm från hennes stötfångare, dem ska veta när dem gjort fel.
Christian
December 6, 2006
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH trodde aldrig den här dagen skulle ta slut.
Vad har man gjort idag, jo upp 05.45 och spri flytgödsel.. bra glada dom blev som skulle plöja där senare. :bgrin:
Mellan 14-20.15 var man iväg på de andra jobbet och var man butiks- låsansvarig och herregud vad tiden går sakta på lördagar.. trodde aldrig kvällen skulle ta slut... äntligen hemma =)
Slappa resten av kvällen.
DrPepper wrote: Jobbat. Upptäckt vilket j**la gäng skitsnackare det är som jobbar på Lidl(mina "chefer")
Nu vill jag veta mer ! Berätta hur vad när varför ?! :bgrin:
August 18, 2006
Går och påstår att jag var 30min försenad även fast det bara var 10min. Lite svårt att vara i tid när det fan inte går några bussar så man kan vara där tidigast 10över 6. Sen går de å snackar skit om en när man är i närheten.
Dessa "stallföreträdande butikschefer" Tror ju att de är allsmäktiga och att alla andra på t.ex Ica,Coop, Willys etc är ett gäng idioter som inte kan få ett jobb på Lidl. Dessa personer tror även att de ska få jobb i andra butiker som Biträdande butikschefer etc. Dom ska nog vara glada om dom får ett Butiksjobb i framtiden överhuvudtaget..Deras tänk är åt helvete fel..
June 23, 2002
fisken wrote: Var OK enligt mig. Självklara skratt på sina ställen, vettiga skådisar. Eva Röse är ju inte helt fel. 🙂
Gå och se den så har ni en rolig kväll.
Var och såg den, måste säga att jag inte tyckte den var något vidare, men som du säger. Självklara skratt på sina ställen. Eva Röse är ju mer än godkänt så. 🙂
2 Guest(s)